Moikka!Kystakivuista

..mihin se kipu tulee jos on tullakseen?
Mulla siis oli kystia joulukuussa ultrassa ja ollut nyt aina sillon tällön tuolla oikeella alhaalla viiltävää kipua ja kans emättimessä sisällä yhtäkkiä vihlasee..:/
Tosi ikäviä kipuiluja toisinaan. :(
Joulukuulla ainakin kystat oli vielä kuulemma pieniä
 
kuullostaa kystakivuilta! minulla todettiin jokin aika sitten pieni kysta, jota ei vielä ainakaan lähdetä leikkaamaan ja välillä tuikkii todella kipeästi alas oikealle :( pahimmillaan kivut olivat ennen diagnoosia ja ennenkuin kuukautiset käynnistettiin hormoneilla :'(
 
mulla oli munasarjassa, eli aika lähellä lonkkaluun reunaa. ja pahimmillaan kipu oli sellaista että itkin lattialla kun en muutakaan voinut, tästä tosin ei mennyt kuin vajaa viikko kun olin leikkaussalissa kystan poistossa.
 
Jos oikein pahaks menee niin pitäiskös soitella lääkärille?
Kun ollaan lastakin yrittelemässä.
Harmi vaan että lähetteellä olin siellä naistenpolilla,täälläpäin ei muuten saa hoitoo.. :|
Nytkin oikein sykkii toi kipu alavattalla ja alapäässä.
 
Mulla
Valtava kipu joka lamaannutti täysin.. ei uskaltanut/voinut liikkua lainkaan, vaikea sanoa missä kohtaa se oli .. joka paikassa.. mutta kysta olikin pamahtanut ja vuosi sisälläni.
 
vieras
Mulla tais säteillä just lonkkaan ja reiteen. Sellasta puristavaa kipua oli. Sitten tuntu myös siinä munasarjan kohdalla. Onko sitä kontroilltu mitenkään? Mä sain sillon ku mulla se todettiin, kuukauden päähän kontrolliajan ja siihen mennessä se olikin sitten hävinny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tais säteillä just lonkkaan ja reiteen. Sellasta puristavaa kipua oli. Sitten tuntu myös siinä munasarjan kohdalla. Onko sitä kontroilltu mitenkään? Mä sain sillon ku mulla se todettiin, kuukauden päähän kontrolliajan ja siihen mennessä se olikin sitten hävinny.
Ei mitään.Sano vaan että pieniä on ja kattoo sitten joskus myöhemmin jos jotain tulee.Kävin siis ultrassa pco:n takia kun ollaan nyt yritetty lasta.
 

Yhteistyössä