Molluskat ja osterivinokas

Miten saatte syötettyä lapselle niitä osterivinokas kapseleita poika on nyt 2.5v. Yritin eilen antaa sellasenaan veden kanssa, mutta toinen vaan pureskeli sitä kapselia. No sitten sekotin veteen ja laitoin ruiskuun sen mönjän ja yritin antaa pojalle. Vähän maisto ja yökkäili varmaan 5 min.

Onko jotain hyviä niksejä?
 
No mihinköhän mä sitten ne laitan? Menee 10? hukkaan syön sit varmaan ite. :p On jo ollu pojalla viime heinäkuusta noi molluskat ja takapuoleenkin on alkanu ilmestymään. Jotkut vaan on kehunu miten ne on syöttäny tota osterivinokasta ja lähti kuukaudessa.
 
Meillä lapsella oli todella paljon molluskoita, vuoden ajan, ja vain lisääntyivät. tarhasta suosittelivat osterivinokasta, 3kk, ja olivat kaikki poissa!! :flower: Minä avasin kapselit ja sekoitin maitoon/mehuun/jugurttiin siis pieneen määrään. Maistoin itse jauhetta, ei maistu oikein miltään.Tarhassa antavat lapsille ruokailun yhteydessä, jos vanhemmat ovat pyytäneet ja tuoneet omat kapselit sinne.
 
vieras
Heh heh. Tää on just niin tätä. Syötetään 3kk osterivinokasta ja plim! pallukat on poissa. Ne ois poistuneet ton 3kk aikana itsestäänkin. Ihan varmasti. Kun elimistä kerää vastustuskyvyn niille, ne häviää, eikä tule takaisin. Voihan sitä vaikka kertoa, että nukutin lasta pää alas päin 3kk ja kas, pallukat lähti, kokeilkaa ihmeessä!
 
Jaa, ehkä olisi lähtenyt, ehkä ei. Molluskoja oli todella paljon.
Kumma kun nyt jälkeenpäin olen kysellyt näistä molluskoista, niin kyllä vain lasten kanssa töitä tekevät esim tietävät osterivinokkaan tehokkaaksi.
En muuten käytä luontaistuotteita, olin itse skeptinen, mutta ajattelin kokeilla, kun meillä ne nimenomaan tuolloin vain lisääntyivät! Vaan hyvin kävi, ja suosittelen kyllä kaikille! Kumpa olisin itse tajunnut aiemmin, ei olisi tarvinnut vuotta katsella molluskoiden leviämistä.
 
vieras
Meidän pojalla oli kans molluskoja 3-vuotiaana. Syötin sille osterivinokasta kuukausitolkulla, eikä molluskoille tapahtunut mitään. Sitten kun heitin osterivinokkaat vesilinnuille, niin meni jokunen kuukausi, ja molluskat katosivat ihan yhtäkkiä muutamassa päivässä.

Eli älä ainakaan enempää niihin rahaa sijoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh heh. Tää on just niin tätä. Syötetään 3kk osterivinokasta ja plim! pallukat on poissa. Ne ois poistuneet ton 3kk aikana itsestäänkin. Ihan varmasti. Kun elimistä kerää vastustuskyvyn niille, ne häviää, eikä tule takaisin. Voihan sitä vaikka kertoa, että nukutin lasta pää alas päin 3kk ja kas, pallukat lähti, kokeilkaa ihmeessä!
Aijaa..Me sit ilmeisesti eletään aina vaan uudestaan ja uudestaan tota 3kk:tta..Pojalla on ollu jo vuoden päivät molluskoja eikä oo vielä merkkiäkään että lähtemässä olis..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh heh. Tää on just niin tätä. Syötetään 3kk osterivinokasta ja plim! pallukat on poissa. Ne ois poistuneet ton 3kk aikana itsestäänkin. Ihan varmasti. Kun elimistä kerää vastustuskyvyn niille, ne häviää, eikä tule takaisin. Voihan sitä vaikka kertoa, että nukutin lasta pää alas päin 3kk ja kas, pallukat lähti, kokeilkaa ihmeessä!
Aijaa..Me sit ilmeisesti eletään aina vaan uudestaan ja uudestaan tota 3kk:tta..Pojalla on ollu jo vuoden päivät molluskoja eikä oo vielä merkkiäkään että lähtemässä olis..

Mä oo tuo yläpuolellasi kirjoittanut vieras. Meidänkin pojalla ne molluskat oli varmaan lähemmäs vuoden ja ne katosivat sitten ihan yhtäkkiä. Nyt vaan kärsivällisyyttä: kyllä ne vielä lähtevät!
 
vieras
Meillä neuvolan terkka vihjeenä sanoi, että joillakin ne kapselit on auttaneet, mutta he eivät saisi suositella luontaistuotteita :)
Meillä tytöllä oli molluskoja, joten ostin kokeeksi kapseleita ja molluskat lähti. Ei mennyt kauaa kun molluskat alkoivat kadota, en varmaan edes kuukautta syöttänyt lapselle niitä kapseleita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Meillä lapsella oli todella paljon molluskoita, vuoden ajan, ja vain lisääntyivät. tarhasta suosittelivat osterivinokasta, 3kk, ja olivat kaikki poissa!! :flower: Minä avasin kapselit ja sekoitin maitoon/mehuun/jugurttiin siis pieneen määrään. Maistoin itse jauhetta, ei maistu oikein miltään.Tarhassa antavat lapsille ruokailun yhteydessä, jos vanhemmat ovat pyytäneet ja tuoneet omat kapselit sinne.

näin meilläkin tehtiin, jugurtin seassa se meni hetkessä alas. alle puolessa vuodessa kummaltakin tytöltä oli molluskat hävinneet
 
Titis
Meillä lapsilla noita molluskoita oli ollu jo varmaan puoli vuotta, aina vaan tuli uuteen paikkaan jos jostain sattu lähtemään, ostin paketin noita osterivinokaskapseleita ja syötin lapsille sen yhden ainoan paketin puoleksi ja molluskat lähti. Lapset otti ne kapselit ihan sellaisenaan yleensä ruokailun yhteydessä, pureskentelivat ja nesteen kera nielasivat. Lapsilla ikää 3 ja 5v.
 
minävain
...mutta mulla on itsellä ollut molluskoita jo kolme vuotta eivätkä oo lähteny mihinkään. Nyt aloitan osterivinokkaan ja katsotaanpa miten käy. Siskolleni tepsi Verruxin tosi hyvin, saa apteekista.
 
äiti 79
No mihinköhän mä sitten ne laitan? Menee 10? hukkaan syön sit varmaan ite. :p On jo ollu pojalla viime heinäkuusta noi molluskat ja takapuoleenkin on alkanu ilmestymään. Jotkut vaan on kehunu miten ne on syöttäny tota osterivinokasta ja lähti kuukaudessa.[/quote]

Minä olen sekoittanut danonino mansikkarahkaan kaksi osterivinokas-kapselijauhetta ja tosi hyvin on mennyt alas. rahkan seassa ei maistu lainkaan.
 
jona
meilläki kaikilla kolmella lapsella ollu/on nuita molluskoita.En ole nyppiny vaan ainoastaan rasvannu ihoa, jotta ei kuivuisi ja pysyisi hyvänä.Ne "tarttuu" rikkinäiselle/kuivalle iholle paremmin.Nyt poika 2.5v ja tsadaa,joka ainut molluska kadonnut!!Ja esim. kaulassa oli paljon ja osa pahankin näköisiä ku unissaan niitä rappas....niin ne vaan katoaa kait ku on tullukki.Nyt ootellaan millonka tytöltä 4 ja tytöltä 10kk ne alkaa häviään...2vkoa-2vuotta..
 
hyvä keino
Osterivinokas on myös erittäin hyvä ruoka-aines syöpää ehkäisemään, kuten moni muukin luonnon ruoka-aine. Katso esim. kirja "Terveyskeittokirja, Richard Béliveau".
 
vieras myös
Heh heh. Tää on just niin tätä. Syötetään 3kk osterivinokasta ja plim! pallukat on poissa. Ne ois poistuneet ton 3kk aikana itsestäänkin. Ihan varmasti. Kun elimistä kerää vastustuskyvyn niille, ne häviää, eikä tule takaisin. Voihan sitä vaikka kertoa, että nukutin lasta pää alas päin 3kk ja kas, pallukat lähti, kokeilkaa ihmeessä!
No meillä molluskoita ollut jo vuoden joten ei todellakaan ole 3 kuukaudessa lähtenyt.
 

Yhteistyössä