monen monta kertaa

iso
olen yrittänyt aloittaaa laihdutksen,mutta aina on mielenkiinto loppunut kesken,niiin kävi taas tän vuoden alussa kun tarmokkaasti alotin laihduttamisen,mutta jo niiin siinä kävi että heinäkuussa loppu into ja nyt on taaas suurin osa tullut takasin mitkä sillon kovalla työllä ja tuskalla sain pois :( nyt taaas kun katson itseeni ni muuta en voi ajatella kun että yök minkä näkönen olen |O asialle pitäs oikeesti alkaaa taaas kerran tekeee jotain,mutta miten ihmeessä saaan innostuksen jatkumaaan pitenpäään ku esim 7kk?????pudotettavaaa on PALJOOOON!!!!!miten te pystytte tohon hommaaaan antakaaaa vinkkejä
kaunis kiitos
 
Hei!
Ilmeisesti olet todellakin keskittynyt "vain" laihduttamaan, jos kilot tulleet takaisin motivaation hiipuessa.
Olet varmasti kuullut tämän useasti, mutta pysyvän normaalipainon voit saavuttaa vain elämäntapa muutoksilla. Paljon tietoa saat esim. lehdistä: KuntoPlus, Sport, Fit (ent. Fitness), ja etenkin KG-lehti (miksei myös painonvartijat lehti - joka tosin ei minua ole sytyttänyt lainkaan). Kiloklubi ("laihdu netissä" kategoriaan kuuluva elämäntapamuutosta tukeva sivusto) on nyt ilmainen, voithan toki koettaa sitäkin tapaa pudottaa painoa.
Tietoa löytyy myös netistä paljon, kannattaa kuitenkin luottaa enemmän asiantuntijoiden tietoon, kuin keskustelu palstojen spekulointeihin. Jokaiselle löytyy keino laihtua ja oppia uudet elämäntavat, keinoja on monia. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Mutta pysyvä elämäntapamuutos on se ainut avain jokaiselle.
Kannattaa myös miettiä ajanvarausta ravitsemusterapeutille. Hänestä on varmasti suuri apu.
 

Yhteistyössä