???????? Monta tietsikkaa kotoa löytyy ??? Onko lapsilla omat ??

  • Viestiketjun aloittaja "vierAS"
  • Ensimmäinen viesti
25v. vanhapiika
Kolme toimivaa. Pöytäkone makkarissa, läppäri keittiössä ja toinen olkkarissa/parvekkeella.
Kaapissa yksi pöytäkone joka olisi toimiva, mutta jotenkin jumissa. Joku fiksu sen saisi minuutissa varmaan vörkkimään.
 
"vieras"
[QUOTE="Iina";28486840]Lapsilla on pöytäkoneet ja lisäksi läppärit ja ipadit kummallakin. Itselläni on kaksi läppäriä, toinen pelaamiseen, toinen ihan peruskäyttöön.[/QUOTE]
"Iinalla" vaikuttaa olevan kokolailla surkea perhe :(
 
"Mun" läppäri, "miehen" pöytäkone (noi siis ovat kyllä niinko yhteisiä) lasten kone sekä vanhimmalla pojalla oma läppäri. Meillä siis ipsut saavat oman läppärin aloittaessaan yläasteen.

Niinjuu, korjaus. Sit on vielä miniläppäri joka kulkee matkassa työreissuilla.
 
pilipali
Kaksi pöytäkonetta ja yksi läppäri. Ja vauva vasta massussa joten hänellä ei omaa. Päivittäisessä käytössä toinen pöytäkoneista. Mutta niitä on tullut hankittua kaksi, kun mies tarvitsee töihin konetta ja ennen minä opiskelin joten tarvitsin kanssa paljon konetta. Läppäri on sitten hommattu kun ajateltiin että olisi kätevä, mutta ei sitä älyttömän usein tule käytettyä.
 
En kehtaa tunnustaa montako, mutta sanottaisko näin, että jokaiselle perheenjäsenelle olisi oma läppäri ja jäisi vielä ylikin. :O
(ja minä kritisoin pari päivää sitten sitä, että on ihan hullua ostaa useammat kengät kasvavalle jalalle) :ashamed:
 
"Vieras"
Yks pöytäkone miehellä kellarissa, omassa huoneessa. Mulla ja pojalla, 8 v, läppäri, miehellä lisäksi miniläppäri, tyttärellä, 11 v, iPad mini ja mulla lisäksi iPad. Siinäpä ne. Yks pöytäkone vietiin just kierrätykseen.
 

Yhteistyössä