montako kertaa päivässä vaihdatte alushousut? laitatteko yöksi eri pikkarit?

  • Viestiketjun aloittaja ilona
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vaihdan päivittäin. Yöllä nukun yövaatteet päällä, ilman alushousuja. Mutta yövaatteetkin vaihdan päivittäin. Tai yöttäin. MIten vain.
Jos käyn päivällä suihkussa, niin vaihdan silloin kyllä myös puhtaat. Ja menkkojan aikaan käytän eri alushousuja.
 
syylinen
olin mä jolla on yöpikkarit. en tykkää käyttää pikkuhousunsuojia ja haluan aamulla puhtaat pöksyt. Enkä todellakaan laita illalla suihkun jälkeen likaisia jalkaan. Niin ja sitten on se, että saattaa noissa yö leikeissä pöksyt sotkeutua tai rikkoutua (lopullisesti) niin riittää noita kunnollisia päiväkäyttöön.
 
syylinen
Alkuperäinen kirjoittaja syylinen:
olin mä jolla on yöpikkarit. en tykkää käyttää pikkuhousunsuojia ja haluan aamulla puhtaat pöksyt. Enkä todellakaan laita illalla suihkun jälkeen likaisia jalkaan. Niin ja sitten on se, että saattaa noissa yö leikeissä pöksyt sotkeutua tai rikkoutua (lopullisesti) niin riittää noita kunnollisia päiväkäyttöön.
siis nuo yöpikkarit vaihdetaan joka yö puhtaisiin, mutta, jos mene vasta aamulla suihkuun niin nukun samoilla, kun päivällä. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole?
 

Yhteistyössä