Montako kummilasta sinulla ja miehelläsi on? Yhteisiä, omia?

Meillä on 5 kummilasta niin, että vanhin on vain mun ja neljä muuta yhteistä. On kunnia-asia tulla pyydetyksi kummiksi ja todella liikuttuneena olen joka kerta tähän tehtävään suostunut. 5 on kuitenkin ihan riittävästi, mutta todennäköisesti meitä vielä pyydetään tähän tehtävään, jos miehen nuorin sisko vielä joskus lapsia päättää hankkia.
 
Minulla on 6 kummilasta. Niistä yhteisiä on 3. Miehellä on yksi "oma".
Eli yhteensä meillä on seitsemän kummilasta.

Ja kaikista olen todella onnellinen. <3 Otan kummikutsun aina todella mielelläni vastaan, se on yksi suurimmista kunnioista. :)
 
Minulla on kolme omaa ja kaksi yhteistä miehen kanssa yhteensä siis viisi,miehellä ei yksin yhtään,olen hyvin otettu siitä että minut on tuohon kunniatehtävään pyydetty useamman kerran.Tämä on nyt hyvä,jos ei tule lisää niin tyydyn kyllä tähänkin,mutta jos vielä pyydetään niin uskoisin suostuvani.
 
Kummallakaan ei ole vielä yhtään. Mielellämme alettaisiin kummeiksi, mutta aika vähän on pyytäjiä. Kirkkoon kuulumattomuus rajoittaa, joten emme siksi "kelpaa" kaikille. (Osa haluaa vain kaksi kummia, joten siviilikummit ei käy)
 
dim
mulla on kolme kummilasta, mutta yhden äiti ei halua olla tekemisissä eikä edes suostu ottamaan lapselle lahjoja vastaan :( onneksi kahden muun kanssa on läheiset välit, mutta kovasti tuo yksi harmittaa. jos kerran ei halua mun kanssa olla tekemisissä, niin miksi ei voi antaa mun muistaa lasta??
 
Mulla yksi parhaan ystäväni lapai. Yksin olen kummi vaikka silloin olin naimisissa. Kummityttöni äiti on minun lapseni kummitäti. Yksin hänkin vaikkakin hänkin silloin naimisissa. Näin sovimmw jo ennen silloisia.liehiä,että jos joskus saamma lapsia.... Tytöilämme ikäeroa 3pvää vailla vuosi. Yksi kummilapsi syntyy joulukuussa.
 
"vieras"
Mulla 1 oma ja sit miehen kans 9 yhteistä. Tuo mun kummipoika nyt armeijassa ja 2 yhteistä pääsi ripille tänä kesänä. Seuraava täyttää ens kuussa 9 ja loput sitte aikalailla vuoden välein tuosta alaspäin :D On noita jo riittävästi mut toisaalta pari lisää niin siinäpä ne menis muiden jatkona :D . Enpä ole edes miettiny mikä on sopiva määrä.
Muistan synttäreillä, jouluna (pienesti) ja aina kun nähdään. Osaa näkee useammin osaa todella harvoin. Ja tottakait sit vieraampi niiden kans ketä ei näe lähinnä välimatkan takia.
 
hellsbells
2, molemmat yhteisiä.

ääk, nyt muistin, miehellä on lisäksi yksi, jota ei kyllä näe koskaan. Joskus teininä suostunut kummiksi ja sitten mennyt välit vanhempiin poikki jossain vaiheessa...
 
meilläpä
Alkuperäinen kirjoittaja meilläpä;27396851:
Mulla 2 "omaa", miehellä myös 2 "omaa" ja 1 yhteinen. Voisin enemmänkin.
Olinpas hassusti kirjoittanut... Mutta siis yhteensä 5 kummilasta, ja enemmänkin mielelläni ottaisin. Miehen toinen oma kummilapsi on jo yli 20-v., minun vanhin 18-v., niin olisi kiva saada vauva paapottavaksi.
 

Yhteistyössä