Montako raskaustestiä olet tehnyt tähän mennessä :D

Mulla tehtynä 28 positiivista (4 raskautta). Negatiivisia varmaan vähintään tuplasti, koska ennen ekaa raskautta 7,5v lapsettomuus(hoitoineen) ja kakkostakin tekemällä tehtiin melkein vuosi. Melko hurjaa kun nyt miettii :xmas: :ashamed:
 
"malttamaton"
Esikoisesta tein vain 4 ja sitä ennen tosi vähän yritysvaiheessa (ehkä yhteensä 10 testiä). Mut nyt kun ollaan kakkosta yritetty niin testailen vähintään 6 kertaa joka kierrossa alkaen 10 päivää ovulaatiosta :D Eli yhteensä olen elämäni aikana tehny varmaan lähes 100 testiä.
 
"rrr"
Mä varmaan jotain 4-5 ja vain kerran ollut raskaana. Mulla ainakin niin, että jos ostan testin niin en malta sitä kovin kauan säästellä. Ja sittenhän niitä oireita vasta alkaa olla, jos se testikin on jo ostettu.
 
Ei taida 200 riittää.
Hoitojen aikana tuli testattua ihan luvattoman paljon. Ja sitten pahimmassa masennusvaiheessa kahden ku:n ja yhden km:n jälkeen meni hurja määrä testejä melkoisessa sumussa. Nykyään menee pari testiä "kierrossa", jos alkaa mennä yli tuon nyt onneksionneksionneksi vakiintuneen kiertoajan.

Yksi lapsi maailmaan saatettuna, pari kohdunulkoista ja pari keskenmenoa.
 
Ei taida 200 riittää.
Hoitojen aikana tuli testattua ihan luvattoman paljon. Ja sitten pahimmassa masennusvaiheessa kahden ku:n ja yhden km:n jälkeen meni hurja määrä testejä melkoisessa sumussa. Nykyään menee pari testiä "kierrossa", jos alkaa mennä yli tuon nyt onneksionneksionneksi vakiintuneen kiertoajan.

Yksi lapsi maailmaan saatettuna, pari kohdunulkoista ja pari keskenmenoa.
Anteeks, mutta pakko kysyä että missä vaiheessa noi KU:t tuli?Eikai peräkkäin?
 
"vieras"
Ei yhtään raskaustestiä, ei yhtään raskautta, ei yhtään epäilyä eikä yhtään yritystä. Eli aika yksipuolisesti, mutta hyvä niin kun en ole lapsia vielä halunnut enkä taida halutakaan. :)
 

Yhteistyössä