moro! kysytäänpäs tällästä

kuinka monta lasta teillä on haaveissa? olen törmännyt siihen usein että kun itse en tahdo kuin vaan yhden lapsen, minulle sanotaan että kun olen niin nuori... niin joo olen ja mieli voi muuttua mutta silti, aiiina se sama lause... "joo kyl sun mieli viel muuttuu ku olet noin nuori." ei siin. pidän lapsista ihan kauheasti mutta miusta tämmönen pikku perhe on sopiva minulle. äiti ja isä meinaan ovat jo ruvenneet hiillostamaan et pitäs saada toukalle veikka tai sisko. mie sanon siihen aina että serkkuja! serkkuja!!! xD
 
No itellä ei oo vielä vasta kun tulossa yksi mutta oon kans sitä mieltä et tämä yksi riittää..voihan sitten joksu 30 veenä muuttuakkin mieli..saa nähdä,mut eiköhän niitä lapsia oo joka tapauksessa aina tässä maailmassa..ja jos on nuori ni haluaa sitä varmaan tehdä muutakin ku olla ison perheen kanssa kotona.Minä ainaskin haluun opiskella yms..
 
meillä on toinen tulossa ja luultavasti tähän jää. Mies haluaisi kolmannenkin, mutta minä siitä päätän, koska yöheräilyt sun muut hoidan. Jos mies voisi imettää ja jäisi kotiin lasten kanssa, niin sit kyllä vois tulla parikin lisää. Mutta tiedän että miehen nuppi ei kestä kotona, joten se siitä.
 
Minttusuklainen
Haaveissa on aikas monta lasta :p . Ei vaineskaan, jos meille yksi ainakin vielä lisää suotas ja enintään 6 mulle kävisi. Eli kolme vähintään olisi haaveena ja ikää nyt 19 ja 2 lasta on.
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 17:03 Minttusuklainen kirjoitti:
Haaveissa on aikas monta lasta :p . Ei vaineskaan, jos meille yksi ainakin vielä lisää suotas ja enintään 6 mulle kävisi. Eli kolme vähintään olisi haaveena ja ikää nyt 19 ja 2 lasta on.
Ai oot miehes kaa taas yhessä?
 
Minttusuklainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 17:51 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 17:03 Minttusuklainen kirjoitti:
Haaveissa on aikas monta lasta :p . Ei vaineskaan, jos meille yksi ainakin vielä lisää suotas ja enintään 6 mulle kävisi. Eli kolme vähintään olisi haaveena ja ikää nyt 19 ja 2 lasta on.
Ai oot miehes kaa taas yhessä?
:whistle: No comments.... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 20:47 Minttusuklainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 17:51 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 17:03 Minttusuklainen kirjoitti:
Haaveissa on aikas monta lasta :p . Ei vaineskaan, jos meille yksi ainakin vielä lisää suotas ja enintään 6 mulle kävisi. Eli kolme vähintään olisi haaveena ja ikää nyt 19 ja 2 lasta on.
Ai oot miehes kaa taas yhessä?
:whistle: No comments.... :eek:
:headwall: :headwall: :headwall:
 
Mä en kuulu tälle osastolle, ku oon jo 24, mut oon kans miettiny et en haluais enempää kuin 2 lasta. Joskus tuntuu et toi 1 riittäis. Oon myös harkinnu et 30-veenä menisin laittaa klipsit jolloin olis aika epätodennäköistä tulla raskaaksi. Mut oon saanu kuulla myös tota et oot niin nuori kyllä se mieli muuttuu.
 
Meillä on tällähetkellä 1 lapsi ja kovasti toista kuumeilen, ollaan vähän puhuttu että kohta alkais pikkukakkosen yritys =) Ennen halusin 3-4, mies oli sitä mieltä että 3 riittää. Nyt tuntuu että 2 ois aika hyvä mut luulenpa, että vauvakuume taas iskee jos/kun saadaan toinen ja aikaa kuluu =)
 

Yhteistyössä