Motivaatiomekko

Hitsinpimpulat, mun pitäs hommata sellanen kiva ja näpäkkä motivaatiomekko itelleni :xmas:
Siis oikein näppärän näköinen verme mikä olis nyt hiukan nahfti ....Tai kokoa liian pieni just nyt :saint:

Toi mikä mulla on, niin sillä ei paljon kehtaa ovesta ulos mennä :LOL: (lue : näppärä makkarankuori ) Mutta kun tuossa on hyvä ottaa kuvat ennen ja jälkeen . (Ne ennen kuvat on jo kyllä otettu aikoja sitten )


Pari mekkoa tilasin jo... Mutta saas nähä pitääkö palauttaa :| ...
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
plinsessa
[QUOTE="vieras";26441770]Mulla on tavoitefarkut kaapissa. Monta kokonumeroa pienemmät kuin nyt menee.[/QUOTE]

Mullakin on motivaatiofarkut ja nyt olen 5kg päässä niihin mahtumisesta. :) Hienoa toki sinänsä kun 11kg on takanpäin mutta pirullisen tiukassa on nämä viimeiset.. ja motivaatio kateissa kun näyttää jo ihan ok:lta, unohtu se että piti olla perfect! Ei vaan, en tiä enää mitä temppuja tekis että tuo viimenen 5kg lähtis, tuntuu aivan pääsemättömissä olevalta..
 
Tavoitevaatteet on vähän kakspiippunen juttu. Mulla on kaapissa parit farkut jotka on just noita tavotevaatteita - meni vielä jokunen vuosi sit jalkaan... Nyt kun niitä testaa niin harmittaa kun ei mahdu, mut taas toisaalta piristävää et enää ei ole niin kaukana kiinni saaminen kun mitä se oli tuossa vuosi sitten. Sillon osa ei menny edes reisistä ohi :ashamed:
 

Yhteistyössä