Mua ärsyttää miehen syöminen

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:46 höh kirjoitti:
Siis se ääni,mikä siitä lähtee.Sellanen tuhina ja ääni,kuin ilmaa menisi samalla suuhun :LOL:

Hohhoijaa,kaikkea sitä keksii 5 avioliittovuoden jälkeen :whistle:
mä NIIIN tiedän ton tunteen :headwall:
Varsinki tänään kun miehessä on ärsyttäny lähes kaikki :kieh:
 
mulle tulee kylmiä väreitä (ei positiivisessa mielessä) kun mies välillä syö niin että vetää haarukkaa hampaiden välistä ja siitä kuuluva ääni on kamala :whistle: tämä on kyllä vähetynyt kun asiasta huomautin hienovaraisesti
 
Tiiän tunteen!
Vaan, kun muo on aina ärsyttänyt kaikki syömisäänet. teininä se oli ihan kaameeta, kun muut rouskutti jotain olkkarissa, niin mähän meinasin seota. Leffassa mä kuuliin vaan mussutusta ja maiskuntaa. Noh, vanhemmiten se on hiukan laantunu. Edelleenkään meillä ei kyllä istuta illalla sohvalla vierekkäin, jos mullakin ei ole jotain syötävää. Silloin en näet kuule toisen ääniä. Joopa joo, tiiän miten pikkumaista, mutta suu auki ei kyllä ikinä syödä meijän ruokapöydässä ja maiskutella ei saa :eek:
 
Jee! Mä en oo ainoo!! Siis muaki ärsyttää välillä ihan julmetusti, kun ukko mussuttaa esim. sipsejä tai karkkia ku kattoo leffaa ja ite teen jotain muuta tai katson seurana. Mä kuulen sen syömisäänen niin selvästi jos en ite syö mitään.
 
Jos täs kerta saa sanoa mitkä miehestä lähtevät äänet ärsyttää niin pakko sanoa tää: se ei paljon piereskele mut mä en tajua ONKO IHAN PAKKO päivän ekaks ääneks aamusella töräyttää aivan hirveä pieru sängyssä!? :headwall: Onneks oon ite sillon jo kaukana olkkarissa tai muualla ja vaik makkarin ovi on yleensä kiinni niin siitä juuttaasta äänestä likatkin tietää et iskä heräs :x . Ärsyttää.
 

Yhteistyössä