Mua ei ikinä huolita töihin!

  • Viestiketjun aloittaja surupilli
  • Ensimmäinen viesti
t
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
niin ja rappusiivoukseenin pääsee aina, tosin sinne en mene enää koskaa 3 päivää kokeiltu ja kiitt moi :whistle:
Täällä itä- suomessa ei niin vaan pääse edes siivoomaan. Joten minun on vain kärvisteltävä, koska mies kuitenkin työssä ja muuttaa ei näin voi. Inhottaa oikein taas kesällä sukujuhlat, kun pitää selitellä, ettei lapsen jälkeen olekaan työllistynyt minnekään. Aina tulee vaan selitys ettei juuri minua nyt ole valittuna. Että se ottaa itsetunnon ja hyvän olon päälle...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
uutta tietoa minulle tuo... luulin että siivoomaan pääsee aina :snotty:

mutta tiedän hyvin tuon tunteen kun kysytään mitä teet ja kun et tee mitään niin tekisi mieli maan alle mennä...
Jos siivoamaan pääsis aina, en tunstis niin montaa työtöntä kuin tunnen nyt ;)
 
vieras
Jos taas on valmis muuttamaan, opiskelemaan ja sivistämään itseään, töitä aina löytyy. Ja tässä on hyvä opetus nuorille, tuoreille äideille: älkää hyvät ihmiset jääkö vuosikausiksi kotiin mätänemään! Lapsia ei tarvitse tehdä kymmentä putkeen ja huom! lapsillanne on myös isä, joka voi myös jäädä hoitamaan niitä teidän rakkauden hedelmiänne.
 
Hmmm
On se jännä, tutuilla on isojakin perheitä, mutta kotona ollessa voi tehdä paljon muutakin kuin vain lahota neljän seinän sisällä. Yksi tuttava, kolmen alle kouluikäisen lapsen äiti, perusti vaateliikkeen toista lasta odottaessaan. Se menestyi ihan ok, mutta koska hänellä akateeminen loppututkinto, hän hankki opetusluvat ja alkoi luennoida yliopistolla toisinaan, vaikka kolmatta lasta odottikin.

Vaikka asuisi miten periferiassa, voi tietojaan ja taitojaan ylläpitää vaikka kaikille täälläkin palstaileville mahdollisen avoimen yliopiston verkkokurssin kautta. Ei tarvitse edes lapsenvahtia hommata, kaikki hoituu kotoa käsin.
 

Yhteistyössä