mua ottaa pannuun kun on niiin pieni suku,oikeesti kellään ei oo varmaan näin pientä sukua..

vieras
Mulla elossa tuosta sun luettelemasta sukulaislistauksesta tasan 4 hlöä, joista 3 kanssa olen tekemisissä. Harmittaa usein, olen siis ainoa lapsi ilman serkkuja, joten parinkymmenen vuoden päästä olen oikeasti ihan yksin suvun suhteen. Onneks on monta lasta itsellä:)
 
Mulla
Äiti, 2 pikkusiskoa 9 ja 12 minä olen 30.v. joten ikäeroa on.
Mummini joka ei enää tunne minua (Altz.)
Äidin isä on kuollut ja äidin ainut veli myös.
Isän kanssa en ole ollut koskaan tekemisissä ja isän äiti on kuulemma kuollut.
Isällä yksi lapseton "vanhapiika" sisko ja isä joka kärsii muistihäiriöistä.
Siinäpä se sitten, eli mulla ei ole ytään serkkua;)
 
sss
3 sisarusta, vanhemmat, setä, eno, isoisä, 2 isotätiä keitä en nää. ja pikkuserrkuja keitä en nää myöskään ikinä. eli 8 sukulaista joiden kanssa säännöllisesti tekemisissä.
 
en jaksa laskea
Mutta osviittaa, meillä on ollut ristiäisissä 50+ henkeä ja siinä luvussa ei mennä isovanhempia ja lasten serkkuja pidemmälle... Miehella 4 siskoa ja mulla 4 sisarusta ja kaksi isäpuolen lasta joiden kanssa olen lapsuuteni jakanut.
 
Äiti ( ei sisaruksia tai oli, mutta kuoli vauvana), veli, (isä kuollut hiukan yli kuukausi sitten),5 serkkua, 2 setää, 1 mummi.
Minun lapsillani ei ole yhtään oikeaa serkkua vain kaksi serkkupuolta ja he ovat jo aikuisia
 
neleh
Mulla on tosi on pieni suku. Isä, äiti, 1 veli. Mummon ja papat on kaikki kuolleet aikoja sitten. 2 tätiä, 1 eno, 3 serkkua, näihin ei olla kovin usein yhteydessä.
Mun mies on ulkomaalainen ja hänellä ei ole yhtään sukulaista suomessa, vaan kaikki maapallon toisella puolella, en ole edes tavannut.
 
Mulla
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ahdistaako teitä muita kun on ei ole läheisiä ihmisiä....mua välillä ottaa pannuun,niinkun nytkin,tykkäsin jos olisi serkkuja setiä,enoja enemmän sisaruksia..mutta ei :|
No jos totta puhutaan niin en tiedä???
Kun jotain ei ole koskaan ollut niin paha sitä on kaivata.
Koskee niin isää kuin muitakin sukulaisia joita minulla siis
äidin,pikkusiskojen ja mummin lisäksi ei ole koskaan "ollut".
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ahdistaako teitä muita kun on ei ole läheisiä ihmisiä....mua välillä ottaa pannuun,niinkun nytkin,tykkäsin jos olisi serkkuja setiä,enoja enemmän sisaruksia..mutta ei :|
ei ahista :) mulla maailman parhaat sisarukset ja vanhemmat en kaipaa muita sukulaisia :) ikävä kyllä äitini todella sairas,voi kuolla minä hetkenä vain :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä vedän pohjat, mulla on yksi sukulainen johon pidän yhteyttä. Muut ovat vieraita sukulaisia tai läheiset ovat kaikki kuolleet.
onko sulla muuten sitten miehen puolelta sukua tai ystäviä paljon?
Miehen puolella on iso suku, mutta olen enemmän sellainen erakko-luonne, etten ole paljon tekemisissä. Ja tällä hetkellä on ystävätkin vähissä. En mä sitä mieti juuri koskaan.
 
gen
Mulla on ELOSSA molemmat vanhemmat, äidin äiti ja isän isä, 1 täti ja 1 eno ja 3 serkkua. (ja siis ainoastaan 2 isovanhempaa on kuollu). Isäpuolella tosin on 3 lasta joista 2 on 4 henkinen perhe, ja ainakin yhden kanssa tulee oltua tekemisis. Äidin puolelta enon, sen vaimon ja 1 serkun kanssa tulee oltua 1-2 kertaa vuodes tekemisis. Ja harvemmin nykyään isän puolenkaan kanss, vaikka kakarana oli useinkin niillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Mä vedän pohjat, mulla on yksi sukulainen johon pidän yhteyttä. Muut ovat vieraita sukulaisia tai läheiset ovat kaikki kuolleet.
onko sulla muuten sitten miehen puolelta sukua tai ystäviä paljon?
Miehen puolella on iso suku, mutta olen enemmän sellainen erakko-luonne, etten ole paljon tekemisissä. Ja tällä hetkellä on ystävätkin vähissä. En mä sitä mieti juuri koskaan.
Tai itseasiassa mietin. Mutta en tee asialle mitään. Itsestähän se ihmisiintutustuminen lähtee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
tai paljonko itelläsi on sukua?? siis lasketaan nyt vain siihen omat vanhemmat,mummut ja papat,ja serkut ja sisarukset,tädit enot ja sedät
Isovanhempia elossa 3
Tätejä, enoja, setiä 15
Serkkuja 25
Vanhemmat ja sisarukset 3

Onhan noita... Osan kans paljon tekemisissä, osan kans ei juuri ollenkaan.
 
vl
Öö.. mulla on yhteensä 200 serkkua. 14 sisarusta. Äidillä on 11 sisarusta ja isällä 13. yks mummo elossa. sisarusten lapsia on toistaiseksi reilu 30.
Eipä lopu juttuseura kesken :)
 
Keittiönoita
Mulla on serkkuja elossa parikymmentä. Enoja ei enää yhtään, 3 setää ja 5 tätiä. Mulla on yksi sisko. Ja omat vanhemmatkin ovat vielä elossa. Mutta en mä noita kaikkia serkkuja kovin usein tapaa, joidenkin tapaamisesta on jo toistakymmentä vuotta.
 
ev
varmaan enemmän löytyy sukua mutta sellaisia joita en edes tunne. ne joiden kanssa tekemisissä olen ovat äitini, veljeni ja mummini. joskus harvoin tapaan enoani ja hänen lapsiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ahdistaako teitä muita kun on ei ole läheisiä ihmisiä....mua välillä ottaa pannuun,niinkun nytkin,tykkäsin jos olisi serkkuja setiä,enoja enemmän sisaruksia..mutta ei :|
Onhan mulla sitten vielä isän puolelta sukua vaikka kuinka, mutten tunne ketään.
Ei ahdista, se tosin ahdistaa jos joskus jää miettimään, että millaisissa oloissa sukuni on elänyt aikoinaan. ja kuinka paljon sukuani olisi nyt jäljellä jos historia olisi toinen.
 

Yhteistyössä