Mua syytettiin raiskauksesta

  • Viestiketjun aloittaja aaapeee..
  • Ensimmäinen viesti
aaapeee..
Eli äitini kuoli ja siskoni ja minä peritään äitini asunto. No sain facen kautta viestin jossa mies jota en ole ikinä edes tavannut ja hän syyttää minua raiskauksesta joka oli tapahtunut 3-vuotta sitten. Hän haluaa rahaa jotta hän olisi asiasta hiljaa.
Siis mitä vittua?
 
Ota yhteyttä poliisiin
Suosittelen ottamaan yhteyttä poliisiin, he voivat selvittää tuollaisen asia. Tuollaisia kiristäjiä on aika paljon nykyää, he voivat keksiä todella uskottavia tarinoita tai syitä.
 
Outoo
Saahan sitä yrittää :D

Tyhmintä tuossa tilanteessa olisi mitään maksaa. Tehkööt ilmoituksen. Tuskin tekee, kokeilee vaan.
Naisen suorittama raiskaus on silti Suomessa aika tuntematon juttu. Vaikka olisi tottakin niin ei sitä kovin herkästi lähde syyttäjä eteenpäin viemään, mikä ei toki oikein ole.
Mutta jos täysin tuntematon mies yrittää keksiä tuollaista niin tyhmä se on.
Säästä kaikki häneltä tulevat viestit kuitenkin, jos on tarpeeksi tyhmä yrittääkseen.

Laitonta on myös antaa virheellisiä tietoja ja syyttää aiheetta. Sekin kannattaa muistaa kun meinaa rahaa keksiä olemattomilla jutuilla. Sukupuolesta riippumatta. ;)
 
vierailiuja
Eli äitini kuoli ja siskoni ja minä peritään äitini asunto. No sain facen kautta viestin jossa mies jota en ole ikinä edes tavannut ja hän syyttää minua raiskauksesta joka oli tapahtunut 3-vuotta sitten. Hän haluaa rahaa jotta hän olisi asiasta hiljaa.
Siis mitä vittua?
Syyttäjät syyttää, ei maallikot
Pyydä tekemään asiasta rikosilmoitus.
Tee myös itse rikosilmoitus kiristyksestä.
 
vierailijö
Miten sun saama perintö liittyy tähän raiskausasiaan mitenkään? Vai epäiletkö että sulta kiristetään rahaa siksi, että joku tietää että saat perinnön (koska olet mainostanut perintöäsi pitkin kyliä)?

Anyway, jättäisin vastaamatta koko viestiin ja kuitenkin siis säilyttäisin viestin siltä varalta että sitä myöhemmin vielä tarvitsisi.
 

Yhteistyössä