Muilla tällasta ongelmaa? (vaipoista)

Mulla on ongelma vaippojen kanssa kun vaikka kuinka hyvin sen laitan niin melkein joka yö on lapsen selkä tai kylki märkänä...ja oudointa tässä on se, että vaippa on melkein kuiva lähes aina.. niin miten se pissa ei imeydy vaan 'liukuu' selkään/kylkeen... Olen kokeillut sekä Liberon (3-6kg) että Pampersin (4-9kg) vaippoja ja molemmat tekee tätä.. neiti on reilu 4kg että liian pieniäkää vaipat ei oo... Missä vika?? Ärsyttää alkaa yöllä vaihtamaan vaatteita kun sitte joutuu taas nukutuspuuhiin..
 
juuh,meillä oli sama ongelma ton esikoisen kanssa(poika),mutta tytön kanssa ei erityisemmin ollu ongelmaa.ollaan muitten äitien kans mietitty et mikä se olis tuo juju,miks se vaippa vuotaa.mä laitoin joskus pikkuhousut sen vaipanpäälle,varsinkin yöllä ni sit piti paremmin ne resorit,ei vuotanu sieltä,et se oli aika hyvä konsti meillä. :)
 
Juups - tuttu ongelma! Ja testattu on niin Liberot, Pampersit ja Muumit ja ehdottomasti Muumit pitää meidän tytöllä parhaiten ( juuri ostettiin Vapaa Valinnasta muumeja kun oli tarjouksessa 2,95?/3-6kg/28kpl eli vain 0,10?/kpl kun Pampersit ja Liberot 0,22?/kpl) =)
 
Meidänkin neidillä on aina toimineet kotimaiset Muumit! Ei ole paljoa muita merkkejä kannattanut kokeilla, sillä Muumeissa kilomäärätkin ovat pitäneet todella hyvin paikkaansa. Helppo ostaa aina oikeet vaipat, kun tietää mitä neiti painaa.

Liberoissa meillä oli ongelmana se, että vaippojen "reisipussit" olivat kauan liian suuret ja kun olisivat reisistä olleet sopivat, eivät enää vyötäröltään menneet kiinni. Pampersit taasen ovat todella matalia ja usein on jäänyt punaiset hankausjäljet teipistä reisiin. Ei kovin kivaa vauvan herkälle iholle... :\|
 
äitee80
täällä oli sama ongelma esikoisen (tyttö) kaa kun oli pieni niin yöllä sai aina vaihtaa vaatteet ja petivaatteet kun pampers ja libero päästi sivulta läpite, nyt poju kohta 2 vkon ikänen ja kerran on pampers päästänyt läpite pissan. Voi kyllä johtua kun tuntuu et noi pampersit on vielä niin isoja meijän pienelle pojalle, painaa vähän päälle 3 kiloo.
 

Yhteistyössä