Muistakaa kuntavaaleissa !

"vieras"
[QUOTE="vieras";27345437]"Mainospykälässä" on reunaehdot määritelty. Mutta saivartele lisää, jos se helpottaa.[/QUOTE]

Sinä tässä saivartelet. Jos kuntavaaleista puhutaan, niin on ok linkata myös puolueisiin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27345639]Sinä tässä saivartelet. Jos kuntavaaleista puhutaan, niin on ok linkata myös puolueisiin.[/QUOTE]

Aloitusviesti ei ollut puhetta kuntavaaleista, vaan kehotus äänestää Keskustaa. Saivarsaivar :D
 
Mä kans..
Äänestän kyllä ja KESKUSTAA TIETYSTI :)
Olenhan itsekin ehdokkaana... Täällä maalla kun tuo kepu on ainoa, joka hoitaa asioita niin, että tässä kylässä asiat toimii siten että kaikilla on hyvä olla.
.. olen sitä mieltä, että jokaisen pitää todellakin äänestää juuri niin, että ajatellaan tarkkaan niitä oman kunnan asioita.

Esimerkiksi meidän kunnassa on pitkään ollut liian vahva Kok-Sdp -asetelma, ja muita sitten ollut edustettuna vähemmän (yhtään persua ei vielä), ja nyt pitäisi kyllä saada vähän muitakin lisää, sillä noilla kahdella on ollut liian suuri valta ja monia asioita olisi syytä muuttaa toiseen suuntaan.

Niin ja tiedoksi, en äänestä persua, jos se jotakuta kiinnostaa :)
 
[QUOTE="vieras";27351133]Silkkaa itseironiaan verhottua omahyväistä pönötystä :D[/QUOTE]

Noh, minusta se oli itseironiaa.
Ihan sama jos minä länttäisin Demarien "ruusunlehden".
Naureskellenhan minä sen tekisin... ja nimenomaan itselleni naureskellen.

:)
 

Yhteistyössä