MUISTAKAA, SIKAINFLUENSSAN SAAMINEN EI TARKOITA KUOLEMAN TUOMIOITA

|O |O |O |O |O |O

Vaikka sen saisikin, olisi vain perskeleen kipeä jonkin aikaa ja sitten taas elämä jatkuisi. Saamari kun ihmisen ajattelee parin tapauksen pohjalta että sikainfluessa tarkoittaa ehdotonta kuoleman tuomiota.

Kyllä, siitä on mahdollista selvitä hengissä. Jopa ilman hysteriaa.
 
Elämä jäi aika lyhyeksi.
No jes. Mulla on mahdollisuus olla vuoden päästä hengissä, ja jos tuo mieskin vielä on, meillä on mahdollisuus vihdoin ostaa se oma koti ja ehkä jopa mennä naimisiin ja saada esikoisemme josta kovasti haaveilemme. Mahdollisuus. Jipii. Pitäisikö hyppiä riemusta? Sokeallakin on mahdollisuus vielä joskus nähdä. Kaksi viikkoa sitten kaikki yllämainittu oli varmaa ja tapahtumassa ja olin onnellinen.
 
vieras
Typerä kommentti. Kyllähän sen kaikki tajuaa, mutta jotkut (eipä tiedetä ketkä) tulevat siihen kuolemaan ja idioottimainen huutamisesi ei lohduta heitä yhtään!

Jaksamista, iloa ja valoa ihan kaikille! Toivotaan, että murhe koskettaa mahdollisimman harvoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä jäi aika lyhyeksi.:
No jes. Mulla on mahdollisuus olla vuoden päästä hengissä, ja jos tuo mieskin vielä on, meillä on mahdollisuus vihdoin ostaa se oma koti ja ehkä jopa mennä naimisiin ja saada esikoisemme josta kovasti haaveilemme. Mahdollisuus. Jipii. Pitäisikö hyppiä riemusta? Sokeallakin on mahdollisuus vielä joskus nähdä. Kaksi viikkoa sitten kaikki yllämainittu oli varmaa ja tapahtumassa ja olin onnellinen.
no mikä tuona kahtena viikkona on muuttunut?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Typerä kommentti. Kyllähän sen kaikki tajuaa, mutta jotkut (eipä tiedetä ketkä ) tulevat siihen kuolemaan ja idioottimainen huutamisesi ei lohduta heitä yhtään!

Jaksamista, iloa ja valoa ihan kaikille! Toivotaan, että murhe koskettaa mahdollisimman harvoja!
hymiöt pois
 
minni2
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
mutta ken tietää jos minä tai joku perheestäni onkin se joka ei selviä. sitä ei voi tietää...
Me kaikki emme kuitenkaan mahdu siihen promillen tuhannesosaan joka kuolee. Paremmat mahikset lotossa.
mutta joku siihen aina mahtuu...!
 
Se
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä jäi aika lyhyeksi.:
No jes. Mulla on mahdollisuus olla vuoden päästä hengissä, ja jos tuo mieskin vielä on, meillä on mahdollisuus vihdoin ostaa se oma koti ja ehkä jopa mennä naimisiin ja saada esikoisemme josta kovasti haaveilemme. Mahdollisuus. Jipii. Pitäisikö hyppiä riemusta? Sokeallakin on mahdollisuus vielä joskus nähdä. Kaksi viikkoa sitten kaikki yllämainittu oli varmaa ja tapahtumassa ja olin onnellinen.
no mikä tuona kahtena viikkona on muuttunut?
No ennen tätä kahta viikkoa en ollut uhrannut ajatustakaan tuolle pandemialle vaan suunnittelin tulevaisuutta. Sitten alkoi ihmisiä tippua. Ja sairastuin toiseen tautiin, jouduin sairaslomalle ja olen viettänyt aikaani täällä palstalla jossa en ole käynyt puoleen vuoteen ja nyt olen varma että joko minä tai mieheni kuollaan ennen kuin tulevaisuus tapahtuu.
 
Ei onneksi tarkoitakkaan.
Mutta nyt taas kaikki on niin hysteerisiä asiasta.
Ehkä jopa ne jotka muutama viikko sitten vielä kirjoitti että jokainenhan täältä aikanaan lähtee ovat alkaneet miettimään asiaa uudelleen, tai sitten ei.

Miksi ei saisi pelätä? Jokaiselle se suotakoon ei kukaan mene sanomaan fobioistakaan kärsivälle että ryhdistäydy hyvä ihminen ja lopeta tuo vouhottaminen, vai sanooko?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Olikos niin, että MAAILMANlaajuisesti tuohon kuollut vajaa 6000 ihmistä.
Siis funtsikaas vähän :whistle:
ööh, niin montakos meitä olikaan... Noin 5,5miljardia..? :whistle:
No mut mikään tämmöinenkään ei takaa sitä, etteikö se yksi vaikka miljardista olisi just sun lapsesi. Silloin se on kai aivan sama se, vaikka kuolleita ei olisi yhtäkään muuta koko maailmassa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Olikos niin, että MAAILMANlaajuisesti tuohon kuollut vajaa 6000 ihmistä.
Siis funtsikaas vähän :whistle:
ööh, niin montakos meitä olikaan... Noin 5,5miljardia..? :whistle:
No mut mikään tämmöinenkään ei takaa sitä, etteikö se yksi vaikka miljardista olisi just sun lapsesi. Silloin se on kai aivan sama se, vaikka kuolleita ei olisi yhtäkään muuta koko maailmassa :(
Kuka tahansa voi saada minkä tahansa kuolemaan johtavan taudin, tai kuolla onnettomuudessa tms. ja PALJON todennäköisemmin kuin kuolla yhteen nuhaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Olikos niin, että MAAILMANlaajuisesti tuohon kuollut vajaa 6000 ihmistä.
Siis funtsikaas vähän :whistle:
ööh, niin montakos meitä olikaan... Noin 5,5miljardia..? :whistle:
No mut mikään tämmöinenkään ei takaa sitä, etteikö se yksi vaikka miljardista olisi just sun lapsesi. Silloin se on kai aivan sama se, vaikka kuolleita ei olisi yhtäkään muuta koko maailmassa :(
Kuka tahansa voi saada minkä tahansa kuolemaan johtavan taudin, tai kuolla onnettomuudessa tms. ja PALJON todennäköisemmin kuin kuolla yhteen nuhaan.
:flower: todennäköisempää kuolla kolarissa. Kuinka moni vei lapsen aamulla autolla tarhaan/kouluun...?
 
vieras
niin samaa mieltä mitä vaan voi! tytön kohtalo harmittaa ja siinä olen samaa mieltä että lääkäriin ei tahdo päästä täällä sitten millään.todistettu tässä parin kuukauden aikana erittäin hyvin..
mutta sekin on tosiasia ettei se SIKAinfluenssa ole itsessään kuolemaksi vaan ne JÄLKItaudit ..
 

Yhteistyössä