Muistatko ala-ja yläasteaikaiset luokkakaverisi nimeltä?

Siis sekä etu- että sukunimen?

Aloin vaan miettimään, kun moni sanoo, ettei muista. Munkin a-a ajoista melkoisen monta vuotta aikaa, mutta hyvin palautuu kaikkien nimet mieleen, kun luokkakuvia tarkastelee :D .
 
vieras
Meinasin sanoa et muistan, mutta en ole satavarma kaikista, jos sekä etu- että sukunimi pitää muistaa. Luultavasti noi menis, vaikka ala-asteellakin meitä oli paljon. Lukiosta en ois muistanut yhtä hyvin, mutta olin kirjoittanut kuvan alle kaikkien nimet ;)
 
vieras
Muistan jokaisen. Ala-asteen luokkakavereista tunnen lähes jokaisen vielä tänäkin päivänä. (tytöt on kaikki vieläkin mun kavereita) Yläasteelaiset muistan kyllä kaikki, mutta välit ei oo niin tiiviit. Lukiosta en edes tiedä ketä oli mun kaa samalla luokalla, kun ne opiskeluryhmät oli aina erit.
 
vieras
Tarja, Lotta, Mari, Marja, Merja, Hanna, Petra, Satu, Sakari, Teemu, Petja, Mika, Tommi, Tero, Ville. Siinä ya-luokkakaverit, sukunimetkin muistaisin, mut ehkä perempi kun en kerro ;) Eikä tarttenu katsoa edes kuvasta.

Mut huomasitteko, kaikki tavallisia perusnimiä ;) Voisivat kohta ruveta tuleen muotiin.
 

Yhteistyössä