Muistatko, mikä oli ensimmäinen kommenttisi lapsesi syntymän jälkeen?

"PaulKohelo"
Onko se terve?
Saihan se koko ajan tarpeeksi happea?

Jne. olin niin huolissani, että tajusin olla onnellinen vasta seuraavana yönä kun tuijottelin pikkuista tuhisijaa.
 
"hmm"
Ekasta en muista, oli niin väsynyt ja tokkurassa.
Toisesta: Miten se niin äkkiä syntyi.
Kolmannesta: ei oo mun kun on väärät vehkeet. ( mielessäni odotyin kolmatta tyttöä)
 
"vieras"
[QUOTE="heh";25990869]onko se poika??-oli alapää turvoksissa ja koska luulin et tyttö tulee ni olin ihmeissäni:D[/QUOTE]

täällä taas toisin päin, poikaa odotettiin ja yllätys oli suuri kun tulikin tyttö.
 
"Onkse tyttö?" Ja samaan hengenvetoon "Miks se on noin hiljaa, onks kaikki ihan hyvin?" :D Mutta siis kyllähän hän oli tyttö, oli paikat vaan niin turvoksissa, et meni hetki tunnistaa. Ja kaikki oli hyvin, olin vaan kuvitellut että ne lapset huutaa ku hyeenat synnyttyään :D
 
1) ei mitään muistikuvaa :ashamed:

2) "No niin pikkuinen" kun vauva protestoi varsin äänekkäästi ympäristön vaihdosta vastaan

3) joko tuo sama "no niin pikkuinen" tai "hei pikkuinen", en ole ihan satavarma :)

Pitää yrittää skarpata tämän neljännen kohdalla...
 
"Anna"
Sanoin miehelle" no niin nyt sulla on se poika". Oli toivonut kovasti poikaa ja olimme rakenneultrassa kysyneet jolloin sanottiin että tyttö tulossa joten oltiin yllättyneitä. :)
 
IhanaValo
Ekasta muistan kysyneeni, et onko se kunnossa..eka näkymä vauvasta kun oli sinertävät jalkapohjat (olin puoli-istuvassa), toisesta en muista varmaksi..ehkä jotain, ootpa pieni-tyylistä :)
 
En kyllä muista, mutta taisin muistuttaa miestä ottamaan kuvia. Tai sitten se oli se kun jouduin sanomaan, että älä anna syliin :( (sain puudutuksista niin kamalan kokovartalotärinän, että olisin varmaan pudottanut vauvan).
 
"äiti minäkin"
En kyllä muista, mikä oli ensimmäinen kommenttini synnytyksen jälkeen, mutta kysyin ponnistusten välissä mieheltä, että mikä sen nimeksi tulee, jos on poika. :D Noh, tyttö tuli ja nimi oli valmiina.
 
"vieras"
Esikoisesta en muista. Ensimmäiset sanat mitkä muistan, oli "onko sillä kymmenen sormea ja varvasta?" Jostain syystä olin tästä kovin huolissani, että niitä olisi liian vähän :D

Kuopuksesta "miksei se itke? Onko se edes elossa?" ja aloin itkemään, kun lapsi kiidätettiin elvytettäväksi.
 

Yhteistyössä