Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Muistaakos kukaan 90-luvun alusta sellasia leluja jotka oli samantyyppisiä ku Polly Pocketit mut ne oli vaan semmosia laattoja, ei bokseja. Ja ne nuket oli nätimpiä, niillä oli oikeet hiukset, sellaset pitkät. Nii ja niillä oli hevosia joilla oli kans pitkät harjat ja hännät. Ne seiso sellasilla kumialustoilla... En muista oikeen muuta.

muoks. Ne laatat oli siis yhteen liitettäviä, niistä sai sellasen "kylän", ja jokaseen laattaan kuulu pikkunen talo.
 
Viimeksi muokattu:
Ei saakeli, luulin ymmärtäneeni, mut pieleen meni. :LOL:

Mä oon oikeasti niin tumpelo näissä, tai no, kokematon.. :ashamed:
Kun sä kerta olet rekkautunut niin ei sun tarvii niitä kirjottaa vaan tuossa tekstilootan yläreunassa on tuollanen neliön muotonen kuvake jonka keskellä on puu. Näppäät sitä ja kopsaat siihen kuvan osoitteen.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"vieras"
Muistaakos kukaan 90-luvun alusta sellasia leluja jotka oli samantyyppisiä ku Polly Pocketit mut ne oli vaan semmosia laattoja, ei bokseja. Ja ne nuket oli nätimpiä, niillä oli oikeet hiukset, sellaset pitkät. Nii ja niillä oli hevosia joilla oli kans pitkät harjat ja hännät. Ne seiso sellasilla kumialustoilla... En muista oikeen muuta.

muoks. Ne laatat oli siis yhteen liitettäviä, niistä sai sellasen "kylän", ja jokaseen laattaan kuulu pikkunen talo.
Joo, mun kaverilla oli niitä! En kyllä yhtään muista, mikä niiden nimi oli. Mut niillä oli jotain kauppoja tms. mitä pystyi asettelemaan niille laatoille...
 

Yhteistyössä