Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa kuinka vanha itse kirja on, mutta olen syntynty 70-luvulla, ja tuo oli miellä lapsena. Mutta siis ihan leikeissä. Oliskin hauska jos löytäisit sen ja voisit kirjoittaa vähän sisältöä tänne. Yritin kauheasti miettiä, mutten muista. Jotain bambia siellä oli, ja etanalla hyvä olo...kolo juttuja. Mutta ei vaan muista.
Pitää joku päivä katella, jos löytyis.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24802661:
Ihana kangas. Päihittää kirkkaasti nykyiset pliisut pastellisävyt.
Minusta se oli karmea kun näin sen ensimmäisen kerran. Ja on yhä karmea.

Leikkimökin verhot olivat tuota kuosia...
 
[QUOTE="vieras";24802807]Minä oon syntyny 9/77 ja mulla oli tuo. Harmittaa kun joskus 10 v sitten laitoin koiran viltiksi. Nyt ois taas ihan hieno. Sillon tuntu niiiin järkyttävän rumalle. Että kyllä se mieli ja maku muuttuu ajan mittaan.[/QUOTE]

Toi ois kyl tosi hieno :) Mä sanoin ku esikoista odotin vuonna 2008, että mitää uusretroo, retroo en käytä, ja että se on ihan kamalaa..froteevaatteet on ihan hirveitä...Mutta kas,kas...kuinkas kävikää kuopuksen kohdalla:whistle: Ja nyt kolmatta odottelen :)
 
[QUOTE="vieras";24802631]


Luin muistaakseni kaikki salaisuus-sarjan kirjat, samoin sos ja viisikko ja neiti etsivä[/QUOTE]

Juuri tämä kirja jäi sarjasta lukematta ja luin sen vasta kahdenkymmenen paremmalla puolella. Silloin se ei kyllä enää vaikuttanut. Juonenkäänteet vaikuttivat, no, lapsellisilta ja keskeinen arvoitus oli helposti arvattavissa. Viisikosta muistan vain sen, että kirjoissa syötiin kaiken aikaa.
 

Yhteistyössä