Muistutus:Lauantaina kaupat kiinni!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
jep tulevana. Miksihän sitä ihmiset "sekoaa" jos kaupat on kiinni yhden päivän? En siis tahdo yleistää, ja tietysti maitoa,leipää,yms ruokaa kannattaa varata sille päivälle...mutta..mietin vain.. :whistle: :xmas:
juu, tänään on pakko käydä kaupassa ettei tarvii ostaa huomen ja viim. pe ei-oota!
kauhee ryysis ja hyllyt tyhjinä. varmaan tullaan tuupovaarasta asti prisimaan isoille ostoksille kun on pyhä! kääääääk!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
ja sunnuntaina ne on auki, joten no panic ladies!!!!!!
Kaikki ei välttämättä käy sunnuntaisin kaupassa.
kaikki ei myöskään panikoidu vaikka se kauppa olis kiinni jopa 3päivää! toisille tuntuu olevan oikeasti vaikeeta jos kauppa on kiinni vaikka torstaina. nyt on mahdollisuus kuitenkin mennä su kauppaan. vaikka olisikin moraalisesti väärin kaupan henkilökuntaa kohtaa tai uskon puolesta väärin.
 
tiedän. Itse olen töissä kaupassa ja ihmiset todella luulevat kuolevansa ruuuan puutteeseen yhden päivän aikana! Onneksi olen " kesälomalla" enkä töissä... Ai niin ja ensi sunnuntaina onkin sitten kaikki kaupat auki eikä enää vain pienet ruokakaupat.
 
En varmaan muista :D Vaikka eihän meidän mikään pakko ole just lauantaina käydä kaupassa, mutta varmaan tulee illalla mieleen, että nyt vois käydä ostamassa jotain hyvää, ja sitten mennään koputteleen suljetun kaupan ovia. :headwall:
 

Yhteistyössä