muita alle 25v + kaksosraskaus???

Heips, täällä kans yks 21vee tuplien onnellinen odottaja =) mulla vkoja pian 26 et oon hieman edellä sinuu =) raskausaika on menny tähän asti hyvin, vaikkaki alkaa tota mahaa jo olla =) identtiset tulossa... Twin-08: Milloin sulla la.? Onko identtiset vai epäidenttiset tulos? Mistäs päin olet? Kiva olisi vaihtaa ajatuksia muiden tuplia odottavien kans =)
 
Täällä kesällä 22v täyttävä, ja odotan 2 ja 3 lasta. Täälläkin oli tarkoitus yhdellä kasvattaa perheen lukua mutta ERITTÄIN tervetulleita on molemmat! ;) Viikkoja mulla nyt on 21+6. Tampereella asustellaan, mulla on eniten ollu ongelmia sen kanssa että olen kesällä sitten 22v 3 lapsen äiti! hui... Mutta 3 olin suunnitellut hankkivani ja siihen se saa sitten jäädäkkin. =)
Mulla kanssa ollu kamalat pahoinvoinnit ja jotkut päivät tuntuu jo ottavan kunnon päälle. Luut alapäässä särkee, alaselkä ja niin kömpoelö olo ison masun kanssa. Mutta. yli puolenvälin jo mennään. mielelläni tämän asian takia kärsin vielä muutaman kuukauden! ;)

Eliza 21+6
 
Itse en enää ole odottaja vaan olin 21 kun sain kaksospojat jotka nyt on 6kk ja sitten on esikoinen joka on 1v7kk poika.. Näyttää nuoria äitejä riittävän :) Itse en ainakaan sitä häpeile, vaikka moni itsellenikin sanoo iästäni ja lapsilukumäärästä!!
 
Minä olin kanssa 21 kun saimme kaksoset. Nyt olen 23 ja kolmatta lasta odotan.
Hommaa on ollut tietysti tuplasti, mutta enemmän on mielessä kaikki ihanat ja onnelliset asiat mitkä on saanut kokea tuplana :saint:
Onnea ja voimia kaikille tuplien odottajille. Niin ja mouhijärvellä asustellaan.
 
Meil oli kans eilen eka ultra ja yks vauva muuttui kahdeksi :whistle: ikää tulee loppuvuonna
21 ja ensimmäinenkään vauva ei ollut suunniteltu, mutta iloisia me silti ollaan,toki yksikin ois piisannu mut kaksin aina kauniimpi :heart:
Alku shokin jälkeen alkanu sisäistää tän asian oikeen kunnolla ja hyvältä tuntuu, ukosta ja musta.
Nyt vaan tuplana ostelee kaikki kamat. Viikkoja 11+5.
oli kyl ihana nähä ne ultrassa. oli tosi vilkkaita, jopa kätilö sano et hirmu vilkkaita vauvoja siel on ;)
 
Olen kuopiosta 23-vuotias jo pojan 4 ja puolivuotta ja tytön 3-vuotta äiti. Eilen sain alkuraskauden ultrassa tietää odottavani kaksosia. Raskausviikkoja on tänään 12+1. Vielä en tiedä ovatko identtisiä vai ei.
Omassa suvussani ei ole kaksosia, mutta mieheni ukilla on sisaruksina kaksoset ja anopin serkun tytöllä on kaksoset.

Vielä olen ihmeissäni asiasta. Aivan äimänä. Huoh.
 
mä olin 20 kun tytöt synty.ei se ikä ole kuin numeroita,tärkeintä on henkinen kypsyys ja luottamus itseen sekä positiivista asennetta :D olen nyt siis 22 ja likat 2 ja risat. mulla mies vielä tosi paljon töissä ja paljon oon ollu alusta saakka yksin ,onneks on kavereita ja sukulaisia ollut apuna :) ja hyvin oon/ollaan pärjäilty,vähän jo vauvakuumettaki ;D
 
mä en oikeestaan kuulu joukkoon mutta ainakin olin nuori äiti kun sain esikoisen 7,5v sitten(olin 19v) ja nyt odotellaan kaksosia rv 36+2 nyt 27vuotiaana kohta 3 äitinä en koe olevani vieläkään kauhean vanha =)
 

Yhteistyössä