Muita joilla ei ole IKINÄ ollut oksennustautia?

  • Viestiketjun aloittaja antioksetantta
  • Ensimmäinen viesti
antioksetantta
Oon 29v enkä ole ikinä ollut oksennustaudissa. En edes lapsena... Omat lapset olleet kerran, mutta silloinkaan en saanut sitä. Mistä moinen voi johtua ja onko tää kuinka yleistä?

Tulipa vaan näistä okseketjuista mieleen..
 
lillifii
Minun mies melkein menisi tähän kategoriaan, mutta sai kerran vatsapöpön ulkomaan matkalla...

Hänellä tosin ei koskaan ole ollut kunnon kuume-flunssaa, eikä koskaan ole ollut saikulla...
Eikä hampaissa reikiä, vaikka vetää karkkia kaksin käsin.

Valioyksilöitä toiset. :)
 
ap tantta
Ei minullakaan ole ollut moneen vuoteen flunssaa, mutta on kuitenkin joskus ollut..kuumetta ei ole ollut (tietääkseni) aikuisiällä...hampaisiin tulee kyllä sentään reikiä jos en hoida... :D
 
vierailija vaan
Ei ainakaan ala-asteiän jälkeen (muistan lapsena oksentaneeni, en ihan varma oliko oikein tautia vai mitä) Mutta tosiaan nyt olen yli 30v ja oksutaudit ei tartu, ei puolisolta ei lapselta, ei töistä. Ja lapsihan nyt on oksentanut päälle/sänkyyn tms, niin ainakin altistusta on ollut.
 
vieras..
Oon kyllä lapsena sairastanu ihan normi mahataudit ainakin oman muistin mukaan. Ja rajumpana mitä sisko. Mutta viimeset kerrat mitä muistan niin on teini-ikäisenä kerran ja sit tässä pari vuotta takaperin sain saman taudin kuin muukin perhe. Ikää on nyt 37 v. Että ei kovin usein kuitenkaan. Vaikka tuntuu että meillä lapsetkin sairastaa mahatauteja vähemmän kun vertaa muiden perheisiin.
 
vierasvierasN
Muistan, että ala-asteella, tokaluokan hiihtolomalla olin oksennustaudissa. Ylipäätään kaikki pöpöt sairastin jollakin lomalla.

Se taisi olla ainoa oikea oksennustauti. En nyt ota lukuun mitään matkapahoinvointijuttuja tai selkeää ruokamyrkytystä.

Muutama vuosi sitten mies sairasti noron ja olin kotona koko sen ajan enkä saanut pöpöä vaikka miestä hoivasinkin. Käsiä pesin ahkerasti ja mies pysyi poissa keittiöstä.
 
hmmmm
Mulla on kyllä (tosi harvoin) ollut pientä vatsatautia ripulin muodossa mutta oksentanut olen viimeksi lapsena (eli kauan sitten....). Kuumetta on ollut viimeksi 12 vuotta sitten. Hampaissa ei myöskään reikiä. Lapset näyttävät olevan yhtä immuuneja kaikelle...
 

Yhteistyössä