Muita, jotka EI JUO eikä aio enää koskaan juodakaan???ja syitä tähän?

  • Viestiketjun aloittaja "olivia"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En juo juurikaan. Tuo juurikaan tarkoittaa 2-4 siideriä/vuosi. Se on mun alkoholimäärä. Voin vallan hyvin olla kokonaan ilmankin, mutta saunaillan kohteliaisuussiideri on ihan ok.

Minun tarvii selittää juomattomuuttani. Aina pitää olla raskaana, autolla tai sairas, kun ei juo. Mieheni on yhtä raitis, onneksi.
 
"vieras"
Mä juon joskus harvoin, silloinkin tosi vähän. Eilen join pitkästä aikaa, alkoholia tais mennä kolme annosta jos sitäkään.
Mä en tykkää oikeastaan enää käyttää alkoholia. Eka ja suurin syy on se, että mun koko suku on alkoholisteja. Ja mua niin pelottaa, että musta tulee samanlainen jokin päivä. Mä en siis oikeastaan uskalla juoda. Pelottaa, että yks kerta vaan mun päässä napsahtaa jokin alkoholistikytkin, ja mä en enää haluakaan lopettaa juomista :(
Toisekseen ei nykyään enää oikein oo mitään sellaista, mitä voisin juoda. Väkevistä en tykkää, oluesta saan samantien hirveän migreenin ja se on pahaakin. Siiderit aiheuttavat heti päänsäryn tai sitten alan aivastelemaan ja nenä vuotaa. Viineistä sama juttu. Joten vaikeaksi menee.
Ja kolmanneksi, heti yhden alkoholiannoksen jälkeen mua alkaa väsyttämään niin paljon, että alan kaipaamaan vain ja ainoastaan omaa sänkyäni.

Joten mä toivon, että mä oon pikkuhiljaa lipumassa absolutismiin.
 

Yhteistyössä