Muita ketkä kärsivät kovista ovulaatiokivuista?

  • Viestiketjun aloittaja :(((((((
  • Ensimmäinen viesti
oviskipuinen
Jos ei ole vauva haaveissa, niin koitappa jotain hormonaalista ehkäisyä (tai sitten sen lopettamista jos käytät jo)

Itselläni auttoi, nyt kun ei taas ole mitään niin kivut ovat kovia. Kierukka, ehkäisykapseli tms.
 
ikävää
Täällä myös. Alkoi hormonien syömisen jälkeen ja jäi kai pysyväksi. Hormoneita en voi syödä, liian kauheat sivuvaikutukset, joten tällä kai mennään. Kerran tiputin kaupassa kaiken käsistänikin kun sattui niin paljon ja ei pystynyt liikkumaan ollenkaan. Joskus taas paikat tulee vain jotenkin niin kipeiksi, että ihan kuin olisi potkittu sisuskaluihin.
 
Kävin kipujen vuoksi gynellä ja sanoi että vanhemmiten nekin kivut voimistuu. Mun oviskivut kesti n. Neljä päivää ja myös yhdyntäkivut kuului asiaan. Ihan julmettomat sellaiset. Halut oli kovat ja kun lastakin yritettiin niin oli kirjaimellisesti työn ja tuskan takana :D
 
Mulla paheni esikoisen syntymän jälkeen. Silloin mulla meni muutama vuosi, että oviksen aikaan pystyin vain makaamaan ja vaikeroimaan. Nyt kun ikää on tullut lisää, niin onneksi ne kivut ovat vähentyneet. Se on aika jännä juttu, että mulla pahimmat kivut aiheutti oikeanpuoleinen munasarja, jossa oli iso kysta yhdessä välissä.
Kun vasemmalla oli toimintaa, ei ollut niin pahat kivut. Nykyään selviän paljon vähemmällä tuskalla siitä ajasta ja onneksi se kivun huippukin kesti vain pari tuntia.
 
juiliiiih!
Ennen lapsia en tiennyt mitä on oviskivut?? "missä, koska tuntuuko???"
Kahden lapsen jälkeen tiedän ja kaikki muutkin tietää koska lisääntymisaika tällä rouvalla olisi parhaimmillaan. Todella pahat kivut sillä puolella missä sattuu irtoamaan ja tuntuu koko lantion seutu lähtevän lentoon hetkenä minä hyvänsä. Lämmin auttaa sekä burana.
 

Yhteistyössä