Muita naperokerholaisia?

Liityin hiljattain naperokerhoon ja sieltä tulikin kirje, joka sisälsi alennuskupongin Cittariin. Sillä saa alennusta jostain lastenvaatteesta. Sitten mukana oli ensilusikka, joku pieni kirjanen, johon voi laittaa vauvan kuvan. Ja näyte Pampersvaipasta. No okei. Tänään kävin Cittarissa ja siellä oli Pampersin niitä pahvilaatikossa olevia isoja vaippapaketteja. Ja mainostettiin naperokerholaisille, että saavat kupongilla alennusta siitä. Ei mulla ole mitään kuponkia tullu siihen? Onko muille? Ihan niinku mua pistäis pikkusen hiertämään. :D
 
kerholainen
semmonen kirje tuli joskus kuukaus sitte. muut kuponkien elintarvike tarjoukset meni vanhaks 15pv mut noi vaipat taitaa olla vieläki. käy vaik kattoo nettisivuilt saisko siel tulostettuu tai jotenki kupongin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerholainen:
semmonen kirje tuli joskus kuukaus sitte. muut kuponkien elintarvike tarjoukset meni vanhaks 15pv mut noi vaipat taitaa olla vieläki. käy vaik kattoo nettisivuilt saisko siel tulostettuu tai jotenki kupongin.
Emmä löydä sellaista kohtaa, mistä semmosen vois tulostaa. No mä laitoin tuonne plussa.comiin viestiä asiakaspalveluun ja kysyin sieltä. Katotaan, vastaavatko takasin.
 

Yhteistyössä