muita pikkuruisten äitejä??

Ja minulla kaksi tosi pitkää ja yksi tosi hoikka. Aina kommentoidaan, no on kyllä todella pitkä poika, menisi ainakin 2v isommasta tms...ja no on kyllä hoikka, syökö tarpeeksi...

Itsekin oli aina pitkä ja niitä kommentteja kuulin koko kasvuajan. Juttelinkin toisenpään edustajien kanssa vasta ja he kertoivat aina ihannoineensa pitkiä tyttöjä kun minä taas haaveilin olevani se pikkuinen piiperoinen.
:hug:
 
Sinttien äiti
Minun esikoinen on näitä pieniä. 1 v:nä oli 68.5 cm & 7.4 kg ja 2 v:nä 78 cm & 9.8 kg.
Nyt hän on jo reilu 5 v, mutta vieläkään ei paino ylitä 15 kg eikä pituus 100 cm.

Kuopus on valitettavasti toistaiseksi menemässä isosiskonsa linjaa, mutta 1v:stä ei vielä voi sanoa varmaksi. Hän oli 1 v 68.9 cm & 6950 g.

Poika kasvaa sitten "normaalimmin".
 
täältä löytyy :wave:

Poika on 10v ja 133,2cm / 28kg

Eräs entinen koulunkäyntyavustaja (juuu,ei ollu kauaa sillä alalla)
oli mietiskellyt äänen koulusas opettajainhuoneessa että "mahtaa ko ne vanhemmat pitää tota poikaa liian pienessä sängyssä kun se on noin pikkunen" :attn:
 
Meitä on moneksi. Toiset isoja ja toiset pieniä. Itse olin ala-asteella luokan pisin tyttö ja kyllä se harmitti. Tietysti pojatkin oli siinä iässä pienempiä. Nyt aikuisena on huomannut, että niitä pitkiä ihmisiä on tosi paljon. Onhan ne ns. mannekiinitkin pitkiä. Harmi, ettei omaan pieneen kouluun silloin sattunut osumaan näitä muita pikiä- olisi itsetunto ollut hieman parempi. Olen siis 174 cm, en siis kuitenkaan mikään huippupitkä.
Pienen tytönkin muistan kyllä, hän oli loistava tanssija ja kaunis, hyvin musikaalinen. Sellainen keijukainen, jollainen olisin ehkä itse isokokoisena halunnut olla. ...Niin ja onhan Anna-Leena Härkönenkin pieni ja kaipa hän on aika hyvin pärjännyt. Pääasia, että tuette lapsen itsetuntoa.
 

Yhteistyössä