Muita rullaluistelu harrastajia?

:wave: Täällä kans yks innokas luistelija ja viime kesänä ostin myös sauvat ja kylläpähän pääsee nyt kovaa ja homma sai ihan uuden "tunnun"
Täytynee huomenna tsekata vakio reitti josko olis jo harjattu hiekasta!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
:wave: Täällä kans yks innokas luistelija ja viime kesänä ostin myös sauvat ja kylläpähän pääsee nyt kovaa ja homma sai ihan uuden "tunnun"
Täytynee huomenna tsekata vakio reitti josko olis jo harjattu hiekasta!!!
Mulla kans sauvat ollu jo useemman vuoden.Saa yläkroppakin mukavasti töitä ja ovat oiva apu ylämäkiin mitä mun reittini varella piisaa.. :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja MarieC:
Harkitsin sauvojen hankkimista viime kesänä, mutta sitten se jäi - eikös ne tuo lisävauhtia jo muutenkin vauhdikkaaseen lajiin? Sitä en kyllä kaipaa. :(
Toki tuovat.Mun pitäis ostaa uudet luistimet.Vanhoillakin toki pärjää ja ovatkin hyvät,mutta kun jarrupaloja ei noihin enää saa. :/

 
Pintelin, tää ei nyt kuulu enää alkuperäiseen otsikkoon, vaan siihen sinun profiiliin ja Tabermanniin - sitähän se siis oli - mutta onko Tabermannilla myös jokin muu saman "aihepiirin" runo? Ehkä jo aiempaa tuotantoa tms. kun en siis varsinaisesti tunnistanut tuota vaan ainoastaan assosioin?
 
Hessuhopo
Mulla kans rullaluistimet löytyy, muutamaan vuoteen ei vaan oo tullu paljoa luisteltua. Pitäiskin uudestaan viritellä ko harrastus. Sauvat on myös ja tykkäsin et ne tuo tasapainoa lisää. Suunnittelin et jos sais muksut innostumaan fillaroinnista niin vois niitten kans lenkkeillä. Kyllähän ne tasaset ja ylämäet mut ne alamäet...
 

Yhteistyössä