Muita tyksissä / ongelmia?

Hei!

Olen nyt hoitojen alkutaipaleella tyksissä.
Onko muilla tyksin hoidokeilla sellainen fiilis että kaikki pistetään saman kaavan mukaan hoitoon; ensin klomit + inssi, täysin riippumatta ongelmien syistä?? Mulla on sellainen olo ettei kukaan huomioi omia havaintojani ongelmista = tiputtelu, lyhyt luteaalivaihe (joiden perusteella päättelen ongelmien johtuvan keltarauhasen vajaatoiminnasta; myös toistuvat alkuraskauden keskenmenot johtuvat varmasti tästä, syynä ehkä osittain myös endo). Silti kukaan hoitaineista lääkäreistä ei ota kuuleviin korviinsa toiveitani saada esim. Lugesteron-lääkitys klomien rinnalle. Minkälaiset fiilikset muilla? Oletteko tyytyväisiä? PITÄÄKÖ hakeutua hoitoon yksityiselle että saa "yksilöllistä" hoitoa?
:headwall:
Kiitos jos jaksatte vastailla!
Mimsu
 
mä olin 11 vuotta sitten tyksissä hoidoissa ja vasta kun laitoin kovaa kovaa vastaan aloin saamaan kunnon hoitoa ja hoidot eteni.muuten ne olisivat kai pallotelleet vielä turhissa hoidoissa.sanoin etten jatka enää näitä turhia käyntejä jos ei mua aleta kuunnella ja silloin homma muuttui.kummallista minustakin.ole kovana,itse tunnet kehosi paremmin kuin he.älä anna periksi :heart:
 
En voi sanoa oikeastaan mitään huonoa tyksistä..no, jonot toki mutta se on ongelma muillakin joten..

Kaikinpuolin olen ollut tyytyväinen kyllä.....ehkä he ajattelevat että tuosta ko lääkehoidosta on sinulle hyötyä koska mahdollisimman vähän tiestysti kannattaa mitään "ylimääräistä" itseensä laittaakaan....
Toki kannattaa vaatia enemmän vaan ja kovemmalla jos tunnet tosiaan ettänoin asiasi olisi!

toivotan menestystä kaikinpuolin=)

Oletko turusta vai...?
 
:flower: Kiitos kaikille vastanneille!
En halunnut mitenkään moittia saamaani hoitoa tai mitään sellaista; henkilökunta on aina ollut ystävällistä ja asiantuntevaa. Ajattelin vaan että onko kellään muulla sellaista fiilistä että "tähän samaan putkeen vaan kuin kaikki muutkin, kun näin on aina tehty". Toiveet on kuitenkin korkealla! Eiköhän tuo henkilökunta paremmin tunne nämä asiat kuin minä ;)
 

Yhteistyössä