Muki-gallup!

"vieras"
Kermansaven nimimuki, jonka olen saanut lahjaksi äidiltä vuonna yksi ja kaksi. Jos se ei pääse kruunaamaan kahvihetkeäni,niin sitten Teema-sarjan oliivinvihreä tai keltainen muki. Sekalaiset lahjamukit ovat päätyneet pölyttymään astiakaapin ylähyllylle ja siitä onkin miehen kauhuksi tullut hylättyjen mukien hautausmaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
mukit
mä oon kausiluontonen juon samasta mukista aina tietyn aikaa ja sit vaihtuu muki,nyt on tullut hörpittyy kaffet sellasesta pääkallomuikista. Ja voih että ottaa pannuun,sain joskus siskolta lahjaksi keltaisen pikku-myy mukin,ja sitten kerran tiskatessa onnistuin hajottamaan sen,argh!! se oli ihan mun suosikki,vaikken ole minäkään mikään muumi fani :(
 
tytönjapoikienmamma
Yleensä juon muumimukista , joita meillä useita ja usein (jos ei ole muita huolia) jaksan valita päivän aiheeseen sopivan tai mielialaan sopivan...tänä aamuna teema-valkoinen muki kuitenkin
 
Siilitär
Ystäväni sai lahjaks kiroileva siili mukin.Teksti: En minoo ilkiä, oon vaan suora puheenen.Sana "suora" on väärin,kun kerran puhutaan pohjanmaan murretta,niin sanan pitäisi olla "suara".Ottaa päähän tälläset sana virheet!Koko muki on pilalla!
 

Yhteistyössä