Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

Ku flunssa pukkaa päälle.
Ei kait hierojalle voi sairaana mennä? Silloin tällöin pitää nenä niistää, palelee mukavasti eli taitaa kuumetta olla, heikottaa.
ensin olin viikon mahataudissa. Makasin 3 päivää pedissä melkeenpä ja sit meni olkapää jumiin. Nyt pukkaa flunssaa. Että pitääki kaikki sit kerralla tulla.
 
hei
Niin no, flunssassa täälläkin ja kuume alkaa nousta. Mulla ei henkilökohtaisesti tulis mieleenkään lähteä hierojalle, koska 1. en tahtoisi lähteä tartuttamaan tahallaan toista 2. kolottaa ja särkee joka paikkaa, kun lämpö nousee ..en tosiaan tahdo, että nyt joku koskee edes tavallisesti, saatikka hieromalla ja 3. olo on semmoinen, että tahdon vaan mennä viltin alle sohvalle..
 
En mää niin sairas ole et petipotilaana mut ajattelin vain et onkohan se ihan hyväks kunnon hierontaan mennä jos on vähäkään esim kuumetta, lihasten särkyä.
noh soitan hälle huomen ja kysyn.
En ole ennen käynyt hierojalla, et kertosko joku miten siel käyttäydytään. Paitaa pois, pyyhettä ympärille ja pöydälle? Jätänks mä sen pyyhkeen sinne alle vai jätänkö selänpäälle josta hieroja laittaa sen minne haluaa? tärkeitä kysymyksiä:)
 
hei
Hierojalla heität yläkropan paljaaks ja käyt makaamaan penkille. ...mulla ainakaan kukaan hieroja ole pyyhkeitä tarjonnu. Jos on mies hieroja, jätän rintsikat päälle ja se avaa ne (jäävät siis roikkumaan tuohon sivuun..). Jos on nainen, koko yläkroppa paljaaksi jo valmiiksi. :)

En usko, että sillä varsinaisesti on muuta merkitystä, onko sulla kuumetta vai ei, mutta ei kyllä tunnu välttämättä kovin kivalle, jos sulla on lihassärkyä sen vuoksi jo valmiiksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Hierojalla heität yläkropan paljaaks ja käyt makaamaan penkille. ...mulla ainakaan kukaan hieroja ole pyyhkeitä tarjonnu. Jos on mies hieroja, jätän rintsikat päälle ja se avaa ne (jäävät siis roikkumaan tuohon sivuun..). Jos on nainen, koko yläkroppa paljaaksi jo valmiiksi. :)

En usko, että sillä varsinaisesti on muuta merkitystä, onko sulla kuumetta vai ei, mutta ei kyllä tunnu välttämättä kovin kivalle, jos sulla on lihassärkyä sen vuoksi jo valmiiksi...
Aa kiitti.
taidan kuitenki siirtää sitä aikaa. Mobilatilla pärjää sen aikaa.
 

Yhteistyössä