Mulla menee hermot tuon miehen jokaöiseen jauhantaan

Spencer Hastings
Sielunsisko <3

Ja kun se ei liity stressiin tai muuhunkaan tällaiseen, että sitä voisi jotenkin yrittää kitkeä pois. Pari viikkoa tsägällä on jauhamatta, mutta sitten se taas alkaa for no fucking reason. "Parasta" on, että hammaslääkäri sanoi, että hampaat ovat todella hyvässä kunnossa. Miten voi olla, kun se jauhaa niitä lähes joka perkeleen yö?
Tälläkin hetkellä olen sohvalla evakossa mm. tämän takia.
 
[QUOTE="vierailija";29789661]Purentakiskoa ei kannattaisi edes harkita? Joo, ei se mies sellasta suostu pitämään ja se on vaikee hommata ja ja ja...[/QUOTE]

Kannattaisi. Sen voi pistää siihen terveydenhuoltolistaan, missä on kaikki muut asiat joita sen pitäisi hoitaa ja joiden vuoksi sen pitäisi mennä lääkäriin. Ja se lista ei ole pieni. Kehtaan väittää että ennen kuin se pääsee oikeasti MIHINKÄÄN lääkäriin, niin jokin paikka kosahtaa lopullisesti. :headwall: Tuo mies ärsyttää minua!
 
ggy
Kannattaa hankkia purentakiskot. Itse hankin (tai mulle hankittiin) kun tapasin nykyisen mieheni. Ei kestänyt edes viikkoa sitä mun narskuttelua vaan passitti lääkärille samantien :D ja hyvä että passitti, hampaat tosi paljon kuluneet ja kiillevaurioita melkein joka hampaassa ja nehän on pysyviä muutoksia :( purentakiskot sain ja sen jälkeen on saanut mieskin nukkua. Eikä mun hampaat lohkeile enää :)
 
"sssss"
Itselleni ei sopinut purentakisko. Sitä muokattiin ja muokattiin niin usein, viimein niin paljon ettei enempää olisi voinut enää muokata, mutta sopivan tuntuista siitä ei saatu, saati sellaista että uni olisi tullut.

Osallehan tuo sopii oikein hyvin, jotkut siihen tottuvat ajan kanssa jne., joten kannattaa kokeilla.
 
ggy
Hei aloittaja: jos mitään muuta keinoa ei ole, niin mitä sitten odotit? Palsta keksii paremman keinon kuin ainoa, joka auttaa? :D

Mene toiseen huoneeseen nukkumaan korvatulpat päässä. Siinä sulle toinen keino. Miestä se tietty ei auta, eikä miehen hampaita, jotka tuota menoa ovat kohta mennyttä kalua.
 
vie ras
No mun mies runkkaa unissaan joka yö. Kiva lutkutus kuuluu ja käsi kun osuu peittoon niin ihana kahina. Sitten lopuksi kunnon huokaisu, tuskin mitään orgasmia saa, kunhan näkee hyviä unia. Nuku siinä sitten
 
Hei aloittaja: jos mitään muuta keinoa ei ole, niin mitä sitten odotit? Palsta keksii paremman keinon kuin ainoa, joka auttaa? :D

Mene toiseen huoneeseen nukkumaan korvatulpat päässä. Siinä sulle toinen keino. Miestä se tietty ei auta, eikä miehen hampaita, jotka tuota menoa ovat kohta mennyttä kalua.
En oikeastaan odottanut sen kummempaa. Toki ymmärrän sen halun auttaa ja vihjaista jotain mistä voisi olla hyötyä. Ymmärrän sen, taidan olla vain vähän vereslihalla tänä aamuna. Ehkä se löi yli, kun pidän sitä todennäköisenä, että tähän ketjuun tulee vielä lisää näitä "Hei, mä keksin! Purentakisko. Miten kukaan ei vielä tajunnut tota." sen sijaan että luettaisiin aiempia viestejä tai tätä ketjua. Kunhan kiukkuani viime yönä purin ja harmiani harmittelin ääneen.

Niin, eikä se teidän vika ole että miestä ei voi pakottaa hammaslääkäriin/lääkäriin. Saati syömään lääkkeitä, joita hänelle on määrätty. Eikä teidän vika missään nimessä, että tahdotte auttaa. Kiukuttaa kolmen tunnin yöunien jälkeen. Ja minä en muuten sängystä liiku, kun ei ole muuta paikkaa nukkua. Mielummin vaikka sitten valvon unettomana (eipähän siinäkään mitään uutta ole). :D :|
 
Viimeksi muokattu:
ggy
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29790644:
Pyydän anteeksi äksyilyäni kanssasiskot ja -veljet.
No hard feelings :) mene päikkäreille, jos pystyt. Korvatulpat? Tökkäse sitä ukkoa aina jos vähänkään alkaa narskuttaa? Muuttakaa isompaan kämppään jossa sulla oma huone? Ei keksi, ei... tsemppiä! :)
 
No hard feelings :) mene päikkäreille, jos pystyt. Korvatulpat? Tökkäse sitä ukkoa aina jos vähänkään alkaa narskuttaa? Muuttakaa isompaan kämppään jossa sulla oma huone? Ei keksi, ei... tsemppiä! :)
Kyllä minä sitä joskus jalalla tökkäisen. Narskutus ja jauhanta loppuu pariksikymmeneksi sekunniksi ja sitten alkaa taas. :D Tulin eilen vain alas suoraan istumaan tähän koneelle. Minun paras toivoni on, että nukahdan ennen kuin mies tulee sänkyyn. Yritetään siis jatkaa sillä linjalla.

Korvatulppia muuten kokeilen, mutta kun se koventaa korvien ininää. Mulla siis korvat inisee ja vinkuu todella kovaäänisesti. Huvittavaa on se, että tinnitukseen olen vuosien aikana tottunut tai siis tähän tasaiseen huminaan ja vinkunaan. Jos se loppuu herään. Sen sijaan tuohon rouskutukseen en tunnu tottuvan millään. Ehkä jos lakkaa välittämästä ja ärsyytymästä niin heti helpottaisi?
 

Yhteistyössä