Mulla menee nyt jo hermot!

  • Viestiketjun aloittaja iltaa
  • Ensimmäinen viesti
iltaa
syön minipillereitä.. eka liuska microlutoneja menossa ja 15 pilleripäivä... 3päivää sitten alkoi tiputteluvuoto ja se tuntuu runsautuvan päivä päivältä.. ja mulla menee hermo jo nyt tähän vuotamiseen.. hyvä jos jaksan edes sinnitellä tämän viikon loppuun näitten kanssa.. tekis mieli jo vaihtaa...

Aikaisemmin kokeilin cerazettea ja niitten kanssa kävi tyyliin samalla tavalla.. kaks ekaa viikkoa meni ok sitten alkoi vuoto joka kesti KUUKAUSIA, eikä ollut edes tiputtelua vaan kunnon vuoto mihin piti olla kunnon side...

Tällä kertaa päätin etten ala mitään kuukausia vuotelemaan, korkeintaan sen yhden liuskan katson.

Ennen näitä microlutoneja söin mini-pilliä vajaan vuoden kunnes yhtäkkiä alkoi jatkuva vuoto joka kesti 2kk putkeen ja sitten lopetinkin jo... ennen tuota vuodon alkamista edelsi kyllä 2 pillerin liian myöhään ottaminen.. oliskohan ne laukaisseet tuon vuodon?

Nyt varmaan vaihtoehtoina on että:

1. kidutan itteni vielä näitten microlutonien kanssa jonkun aikaa ja olen kokoajan kiukkunen eikä seksi kiinnosta koska mä inhoan vuotamista.

2.lopetan microlutonit maanantaina ja vaihdan zoely yhdistelmäpillereihin vaikka mä pelkäänkin veritulppaa, sydäri, aivohalvausta ihan sairaasti.

3. Vaihdan heti huomenna lennossa takaisin noihin mini-pilleihin ja otan ne täsmällisesti.

Mitäköhän tästäkin vielä tulee..... :/
 
ap.
Kapselia en kyllä uskalla kokeilla, siinä on samaa hormonia kun noissa microluton pillereissä mitä syön nyt... ja liian kallis on myös...

Tuosta laastarista(evra luultavasti) en tiedä paljon mitään...

eniten toivois toki että tulis toimeen minipillereillä...
 

Yhteistyössä