Mulla oli housut tipahtaa kaupassa :D

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Onhan nää housut mulle vähän isot, mut en tajunnu et ne on jo niiiin isot!! Olin siis kaupassa ja yhtä-äkkiä tuli aika viileä tunne niin housut oli hyvää vauhtia tippumassa :D Onneksi oli pitkä paita päällä niin mun kalsarit jäi katseilta piiloon :LOL: Sit äkkiä luikin sovituskoppiin ja vyötin ne kireemmälle, mut oli kyllä koko kaupassaolon ajan sellanen olo et kohta taas vilahtaa :LOL: :LOL: :LOL: Vähän olis ollu noloa jos ne olis tippunu nilkkoihin :ashamed:
Pitäisikö ostaa pienemmät pöksyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
:LOL: :LOL: :LOL: Olen kade. Mun housuille on käynyt päinvastoin eli kiristää :kieh: |O
Nää onki ihan kauheen kokoiset :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mut joo, on se kivaa kun ne käy isoksi :D
Pitäiskö munkin mennä kauppaan ostamaan jättisuuret housut, niin voisin iloita sen jälkeen, ettei kiristäkään enää :D Järkyn paljon olen lihonnut viime kesän jälkeen :ashamed:
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
:LOL: :LOL: :LOL: Olen kade. Mun housuille on käynyt päinvastoin eli kiristää :kieh: |O
Nää onki ihan kauheen kokoiset :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mut joo, on se kivaa kun ne käy isoksi :D
Pitäiskö munkin mennä kauppaan ostamaan jättisuuret housut, niin voisin iloita sen jälkeen, ettei kiristäkään enää :D Järkyn paljon olen lihonnut viime kesän jälkeen :ashamed:
:hug: mulla on kuule vähintään pudotettava 20kg ja enempikin joutais mennä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
:LOL: :LOL: :LOL: Olen kade. Mun housuille on käynyt päinvastoin eli kiristää :kieh: |O
Nää onki ihan kauheen kokoiset :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mut joo, on se kivaa kun ne käy isoksi :D
Pitäiskö munkin mennä kauppaan ostamaan jättisuuret housut, niin voisin iloita sen jälkeen, ettei kiristäkään enää :D Järkyn paljon olen lihonnut viime kesän jälkeen :ashamed:
:hug: mulla on kuule vähintään pudotettava 20kg ja enempikin joutais mennä :ashamed:
Mulle riittäis 10 kg, mut mieluiten 15, jos haluaisin samoihin mittoihin kuin ennen lapsia. Tuntuu vaan niin hirmu vaikealta, kun jatkuvasti tulee sorruttua huonoon ruokaan ja liikunta jää vähälle. Sitten keksin tekosyitä ja perustelen itselleni, ettei se niin haitallista ole, jos taas vähän syön sitä tai tätä :ashamed: En saa itseäni kunnolla niskasta kiinni, vaikka ällöttää kaupan sovituskopissa, kun katson itseäni pienestä peilistä.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
:LOL: :LOL: :LOL: Olen kade. Mun housuille on käynyt päinvastoin eli kiristää :kieh: |O
Nää onki ihan kauheen kokoiset :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mut joo, on se kivaa kun ne käy isoksi :D
Pitäiskö munkin mennä kauppaan ostamaan jättisuuret housut, niin voisin iloita sen jälkeen, ettei kiristäkään enää :D Järkyn paljon olen lihonnut viime kesän jälkeen :ashamed:
:hug: mulla on kuule vähintään pudotettava 20kg ja enempikin joutais mennä :ashamed:
Mulle riittäis 10 kg, mut mieluiten 15, jos haluaisin samoihin mittoihin kuin ennen lapsia. Tuntuu vaan niin hirmu vaikealta, kun jatkuvasti tulee sorruttua huonoon ruokaan ja liikunta jää vähälle. Sitten keksin tekosyitä ja perustelen itselleni, ettei se niin haitallista ole, jos taas vähän syön sitä tai tätä :ashamed: En saa itseäni kunnolla niskasta kiinni, vaikka ällöttää kaupan sovituskopissa, kun katson itseäni pienestä peilistä.
Tuu säkin kalorilaskuriin =) Mä tarviin sellasen ohjelman, mistä näkee mitä voi syödä ja miten paljon ja se on musta toiminu hyvin. Reilussa viikossa mulla lähti 2,5kg, tietty nesteitä, mut kuitenkin. Siellä on vertaisryhmissä plussalaisten oma ryhmä niin voidaan tsemppailla toisiamme.
 

Yhteistyössä