Mulla on ärsyttävä tapa hölöttää asioitani aina melkein vieraillekkin :(

  • Viestiketjun aloittaja muita hölöttäjiä?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
[QUOTE="aapee";29790545]Mä voin myös ihan iloisena kertoa että multa on suonikohjut leikattu 20-vuotiaana, ei hävetä yhtään kertoa :D Moni varmaan mieluummin pitäisi tällaisenkin tiedon ihan omana tietonaan uusien tuttavuuksien kanssa, mutta ei, minä se hölötän kaiken :(

Täytän pian 30v ja olen ollut tällainen aina. Nyt voisi olla korkea aika lopettaa :)[/QUOTE]

Puheliaisuus on ihan virkistävää usein etenkin täällä tuppisuulandiassa. Mutta leikkauksista ja sairauksista puhuminen ei kyllä ole mikään small-talk aihe. Itse en ainakaan halua vieraan avautuvan liikaa tuollaisista aihesta. Hyvät ystävät on sitten erikseen.
 
vieraillija
kun kerrot itsestäsi. Tuon vois laittaa niin että teen sen tahallani....jos joku sanonut että en ole sosiaalinen ja minun pitää antaa itsestäni...joskus vaan ei halua kertoa itsestä..siis käänteistä psykologiaa.Miten ketää ei kiinnosta omat jutut.... höpötät itsestäs. :)
 
Huutelen puskista
Minä taas höpöttelen ihan random-juttuja vaikka kaupan kassalle. Minusta on tosi vaivaannuttavaa esim. pienessä kaupassa pakata tavaroita ilman muka-kevyttä höpöttely. Siis jos ei ole muita asiakkaita. Selitän just jotain "tässä töihin eväitä hakemassa" tai " katkes just pyörän avain lukkoon". Why, oh why? Kassahenkilöä varmaan kauheasti kiinnostaa.
 
hölö aapee
No mä en haluais hölöttää omia asioitani vieraille. Ehkei mulla sit vain ole juurikaan muuta juteltavaa ja haluan jotain kuitenkin jutella.

En ole mikään kovin "luonnollisesti sosiaalinen" ihminen. Jännittää vähän puhua vieraiden kanssa ja jos kovasti jotain selitän niin voi mennä sanat solmuun tai voin selittää jotenkin niin, että kuulija ei välttämättä heti tajua mitä selitän. Tämä on myös suuri ongelmani eikä sitä tälleen kirjoittamalla voi yrittää edes selittää, teidän pitäisi itse tulla kuulemaan jos selitän jotain asiaa :D
 
123456
Meille tuli töihin tällainen hölöttäjä, ja on kyllä raskasta kuunnella sitä pälpätystä.

Ja itse tahtoisin vajota maan alle kun tulee vieraita joilla on tärkeää asiaa, ja tuo yks menee niille hölöttämään lapsestaan tai sairaasta miehestään. Vieraat vain katsovat hiljaa pitkään ja sitten toisiaan ja meitä muita, ja yritetään siinä sitten saada keskustelu takaisin raiteille.

Jos hölöttäjällä on yhtään tilannetajua, niin ei se ehkä niin paljoa haittaa. Mutta jotenkin on ehkä vain hyvä tietää milloin on hyvä idea hölöttää ja milloin kuitenkin parempi pitää se turpa kii.
 
"..."
Olen myös ärsyttävän avoin. Kerron kaiken. Joka asia pitää jakaa. Eikä se koske vain minua vaan jaan koko perheen asiat. En vain pysty olla sanomatta. Lapsesta lähtien olen tälläinen ollut. Äitini minus kutsuikin läpäksi pienenä.
 

Yhteistyössä