Mulla on kauheat kivut (korvatulehdus)

Jos löytyy, pilko sipulia harson tms sisälle ja pistä korvalle, paina kädellä tai nojaa tyynyyn (itse olen nukkunut sipulit korvalla). Voi hetkeksi pistää nenää vuotamaan mutta itselläni ainakin on niin poistanut kivun kuin parantanut tulehduksenkin.
 
Lissu
Mulla on ollut, mutta tuli silloin viikonloppua vasten niin en päässyt lääkäriin. (En siis halunnut tuonne yhteispäivystykseen lähteä jonottamaan tuntikausiksi lasten kanssa.) Kipulääkkeellä selvisin vk-lopun yli ja sitten olikin jo helpottanut, en mennyt enää lääkäriin. Kipu oli kyllä kova, makuultaan ei oikein voinut olla lainkaan.
 
Mulla oli ollut jo pari päivää ennen kuin lähdin lääkäriin. Otan tavallista kipulääkettä, mutta se ei auta kunnolla. Nukkuminen vaikeaa, sattuu. Äsken lapsi halasi, sattuu...

Perjantaita mietin siksi just ettei tarvi mennä sinne päivystykseen tunneiksi.
 
Tintti83
Sain syksyllä antibioottikuurin (ei tehonnut), sitten antibioottitipat (eivät tehonneet), kävin kaksi kertaa viikossa jonkin aikaa fifty-fifty-korvahuuhtelussa (ei tehonnut täysin parantavasti), mutta keväällä huomasin kivun, kutinan ja kuurouden häipyneen itsestään.

Syksyllä ennen lääkäriin pääsyä ajattelin kyllä, että "haluaisin kuolla, jos ei olisi lasta", eli korvasärky on pahempaa kuin synnytyskivut, sanon minä.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Mulla oli ollut jo pari päivää ennen kuin lähdin lääkäriin. Otan tavallista kipulääkettä, mutta se ei auta kunnolla. Nukkuminen vaikeaa, sattuu. Äsken lapsi halasi, sattuu...

Perjantaita mietin siksi just ettei tarvi mennä sinne päivystykseen tunneiksi.
Jos on noin kauan oireillut niin menisin lääkäriin, ei taida olla paranemaan päin nykyisellä lääkityksellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Sain syksyllä antibioottikuurin (ei tehonnut), sitten antibioottitipat (eivät tehonneet), kävin kaksi kertaa viikossa jonkin aikaa fifty-fifty-korvahuuhtelussa (ei tehonnut täysin parantavasti), mutta keväällä huomasin kivun, kutinan ja kuurouden häipyneen itsestään.

Syksyllä ennen lääkäriin pääsyä ajattelin kyllä, että "haluaisin kuolla, jos ei olisi lasta", eli korvasärky on pahempaa kuin synnytyskivut, sanon minä.
Joo, kuurona ollaan, kutittaa ja sattuu p*****keleesti koko ajan. Korva huuhdeltiin tiistaina sillä 50%-liuoksella.

Pakko kai se on sinne antibioottipuolelle mennä ja toivoa että auttaa...

 

Yhteistyössä