Mulla on rakastaja

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="aapee";28844557]Olen yrittänyt aika paljon, esim. järkännyt kahdenkeskistä reissua jne. Puhun aviomiehelle nätisti, yritän kosketella, antaa suukkoa.... ei mikään auta. Multa on neuvot vähissä.[/QUOTE]

Sano sille suoraan, että et pysty elämään seksittömässä suhteessa ja tahdot että antaa sinulle seksiä. Sitten jos ei pane sua, niin uhkaa erolla.
 
"Liila"
[QUOTE="vieras";28844633]Sano sille suoraan, että et pysty elämään seksittömässä suhteessa ja tahdot että antaa sinulle seksiä. Sitten jos ei pane sua, niin uhkaa erolla.[/QUOTE]

En minä ainakaan ala painostamaan miestä, koska tiedän kokemuksesta, että se jos mikä tappaa viimeisetkin halun rippeet. Itse olen ollut nuoruuden seurustelusuhteessa siinä tilanteessa, että olen ollut se haluttomampi osapuoli ja silloin painostus sai minut vain inhoamaan sekä miestä että seksiä.

Nykyisessä suhteessani on ollut myös aika, etten ole kyennyt seksiin sairauden takia ja vauva-aikoina olin myös liian väsynyt ja haluton koko hommaan. Silloin ajattelin, että jos mies kaipaa seksiä, niin toivottavasti hakee sen muualta ja tekee sen niin siististi, ettei se loukkaa minua (ei tuo tauteja kotiin, ei retostele kavereilleen, eikä kerro minulle).

Mies sanoo, ettei ole minua koskaan pettänyt ja uskon häntä, vaikkei sillä sen suurempaa merkitystä minulle olekaan. Olisin valmis katsomaan syrjähyppyä läpi sormieni juuri näistä em. syistä. En siis todellakaan ala uhkailemaan miestä erolla. En halua erota miehestäni.
 
"aapee"
Oletko kokeillut tehdä mustasukkaiseksi?
En, eikä mun mies ole kovin mustasukkainen. Vuosien varrella yhtä sun toista on tapahtunut, mm. kun olin nuori vaimo, hänen kaverinsa vokotteli mua. Hän vain nauroi, että hän ymmärtää jos joku muukin haluaa mut, ei edes suuttunut.

Olen hyvä ystävä häntä edeltäneen poikaystäväni kanssa edelleen. Miehestä ok.

Yhdestä naapurista oli mustis, joskus 5-6 v sitten. Tämä naapuri (eronnut nelikymppinen mies) aina kävi erikseen skrapaamassa jäät mun auton ikkunoista aamuisin, muttei vieressä olevasta mun miehen autosta. Naapuri toi myös mulle kaupasta kaikkea, tyyliin siellä oli hyvännäköisiä runebergin torttuja, hänpä tuo mullekin, tuli ja istui sitten siellä kahvilla kun mies tuli kotiin. Kun naapuri kävi kalassa, toi mullekin niitä kaloja. Toi tuliaiseksi jotain viiniä kun oli lomalla. Kerran kuskasi mut lentokentälle, kun ilmeisen turhaan odottelin taksia. Tämä korpesi miestä. Olihan se selvää, että naapuri oli vähän ihastunut. Tämä loppui kun naapuri löysi vapaan naisen ja muutti sen luo.

Mutta ei tuo vaikuttanut mitenkään, että olisi painanut mua sen kummemmalla innolla.
 
"aapee"
[QUOTE="Liila";28844668]En minä ainakaan ala painostamaan miestä, koska tiedän kokemuksesta, että se jos mikä tappaa viimeisetkin halun rippeet. Itse olen ollut nuoruuden seurustelusuhteessa siinä tilanteessa, että olen ollut se haluttomampi osapuoli ja silloin painostus sai minut vain inhoamaan sekä miestä että seksiä.

Nykyisessä suhteessani on ollut myös aika, etten ole kyennyt seksiin sairauden takia ja vauva-aikoina olin myös liian väsynyt ja haluton koko hommaan. Silloin ajattelin, että jos mies kaipaa seksiä, niin toivottavasti hakee sen muualta ja tekee sen niin siististi, ettei se loukkaa minua (ei tuo tauteja kotiin, ei retostele kavereilleen, eikä kerro minulle).

Mies sanoo, ettei ole minua koskaan pettänyt ja uskon häntä, vaikkei sillä sen suurempaa merkitystä minulle olekaan. Olisin valmis katsomaan syrjähyppyä läpi sormieni juuri näistä em. syistä. En siis todellakaan ala uhkailemaan miestä erolla. En halua erota miehestäni.[/QUOTE]

En minäkään halua. En vaan tiedä, miten saisin mieheni takaisin läheisyyteen.

Mä en ole koskaan sanonut miehelle ei, jos on halunnut seksiä. En ikinä. Vauva-aikoina oltiin kummatkin ihan poikki ja se oli sellaista pikaseksiä, lähinnä pikapanoja ja suihinottoja ym. Läheisyyttä oli kumminkin ja molemmat rakastettiin noita lapsia mielettömästi.

Olin kerran pahasti sairas kuukausia enkä kyennyt. Mies ei kyllä ruinannutkaan, varmaan veti käteen. Tai kuten itse sanoi, pelkäsi että mä kuolen siihen ja seksi ei kuulemma ollut ykkösenä mielessä silloin. Toivuin kyllä ennalleni.
 
"aapee"
Melko hyvää kuuluu. Tulin tuossa kipeäksi ja olin viikon ihan pois pelistä. Muutenkin on ollut niin paljon kaikkea muuta, lapsiin liittyvää ja harrastusmenoihin, että olen tasan yhden kerran nähnyt tuota rakastajaani ja siitäkin on nyt yli viikko.

Rakastaja laittaa viestejä. Tänään olisin nähnyt. mutta jouduin kotiin kesken päivää, kun lapsi on kuumeessa. Tässä menee varmaan tätä viikkoa aika paljon.

Hän on oikeasti nyt eronnut ja avovaimo on poissa. Harmi mutta luulen että heillä oli suhde kuollut jo ennen mua, ja rakastaja vaan luuli että voisi vaihtaa lennossa uuteen.

Minun ajatuksena on hiivuttaa tämä suhde pois. Ei äkkikatkaisua, ettei tule mieleen kertoa mun miehelleni. Vaan antaa arjen tulla väliin.
 
"piki"
[QUOTE="joops";28907776]Sun etunimi alkaa M: llä :) jotain olet muuttanut jutussasi,mutta tunnistin sut silti...laitanko vielä miehenkin etunimen kirjaimen????[/QUOTE]

laita vaan ;)
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan hyä;28907724:
Toivottavasti pysyt päätöksessäsi se että viestittelette ja aiotte tavatakin tekee tuosta hivuttamisesta kyllä vaikeaa. Tunteet tulee takaisin joka tapaamisella.
Jos vedän nyt heti poikki, niin pelkään kostoa. Eli että kertoo miehelleni. Vastaan viesteihin viiveellä, joskus päivän päästä, en heti kuin ennen. Selitykseksi sanon että oli kiireitä, nukuin kun olin kipeä, puhelin oli äänettömällä jne.

Parasta olisi jos rakastaja tapaisi nyt jonkun vapaan naisen ja lopettaisi mun kanssa vehtaamisen.
 
"aapee"
[QUOTE="joops";28907776]Sun etunimi alkaa M: llä :) jotain olet muuttanut jutussasi,mutta tunnistin sut silti...laitanko vielä miehenkin etunimen kirjaimen????[/QUOTE]

No laita vaan jos siltä tuntuu.

Jos tunnet mut, niin sanopa mistä.
 
"aapee"
No ei mennyt kirjaimet oikein.

Olen kotona sairaan lapsen kanssa. Tahtoi mua leffaan, valehtelin että on vanhempainilta. Koetan saada hänen päähän mahdollisimman paljon arkea.

Kyllä hän varmaan tuntee jonkun toisen naisenkin, jota voi pyytää.
 

Yhteistyössä