Mulla on täällä kaksi maailman onnellisinta lasta (turhis)

6 vee riemuitsee, kun lupasin että hän pääsee huomenna ostamaan kyniä, kumeja, yms omalla rahalla (tärkeä juttu!) ja saa kulkea bussilla ihan yksin (harjoittelemme koulumatkaa).

Ja 4 vee on ihan sekaisin riemusta, kun pääsee päiväkotiin kolmeksi tunniksi. Uuteen ryhmään, isojen ryhmään. Tapaa parhaat kaverinsa 2½ kk tauon jälkeen. Kyselee koko ajan että "ihan oikeastiko minä pääsen jo Menninkäisiin?".

Ihana seurata lasten riemua :). Molemmat silkkaa leveää hymyä vaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt:
en oo ihan varma tästä... siis kivoja juttuja molemmat, mutta yksinkö se 6v. menee ostoksille?? Ja kun joku kysy tosta bussilla menosta, ni eks se just oo kyyti sekin??
Ei mene yksin :D, tuosta voi kyllä saada sellaisen kuvan.

Menee yksin bussipysäkille ja bussiin, mä tulen seuraavalla/aikaisemmalla bussilla, tarkoitus on että tyttö jää itse pois koulun kohdalla & jatketaan siitä sitten matkaa keskustaan. Ja saa siis itse valikoida mieluisat kynät yms härpäkkeet ja laskea mihin kaikkeen raha riittää, minä toki autan.
 
bdt
Ja oma kommenttini on toi että koulutarvikkeiden osto on syksyn kohokohtia.
Meidän poikia ei vaan ikinä ole moinen kiinnostanut, olen saanut aina iha ite toteuttaa joka syksyisen rituaalin. Mutta hauskaa se on niinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Ja oma kommenttini on toi että koulutarvikkeiden osto on syksyn kohokohtia.
Meidän poikia ei vaan ikinä ole moinen kiinnostanut, olen saanut aina iha ite toteuttaa joka syksyisen rituaalin. Mutta hauskaa se on niinkin.
Sitä se oli jo omassa lapsuudessani, ja kieltämättä on ollut ihan kivaa shoppailla tytölle koulureppua ja vaatteita :)
 
Mä innostun vieläkin kynistä ja kumeista ja penaaleista :D Ostin just uuden repunkin!

(Ja olen muuten mennyt kouluun bussilla yksin ihan ekaluokasta asti :) kun joku tuolla vaikutti huolissaan asiasta. Ei se ole niin iso juttu...)
 

Yhteistyössä