mulla onnellinen liitto

ihana mies,lapset,katto pään päälä.lämpöä,rakkautta,hellyyttä,mies osallistuu kaikkeen kanssani ja pääsen yksin lenkille,kaupungille,ym!!en valita..paitsi rahat aina tiukilla,mutta pärjäämme!!OLEN NIIN ONNELLINEN.toki meilläkin ollu vaikeita aikoja mutta olemme selvinneet niistä.nyt laihdutusurakka menossa.olen saanut parhaan tuen mieheltäni! :hug:
 
Mukava kuulla et usealla ihanaa,mut näinkö minulla takana 15v oltu yhdessä odotan 7 lasta,yksi lapsistani kuoli vaikean sairauden jälkeen....niin kylläpä se koettelee ketä tahansa,mutta RAKKAUS kestää meil edelleen,paitsi tiukkaa taloudellisesti,koska mies ei pystynyt töis olemaan 2v kun piti lasta hoitaa sairaalas....Silti en valita
 
taustalta seurannut
Pitkään taustailleena ja tämän julle ankanpään kirjoituksia seuranneena ihmettelen suuresti tätä kehumista. Eikös miehesi ole työtön, kaitpa silloin on aikaa olla lasten kanssa. Eikös sulla ole enemmänkin lapsia, vissiin kaikki ei ole tälle "supermiehelle" vai kuinka??

Yksinkertaisia juttuja sulla...
 
NAURU
Niin mullakin on maailman paras mies.
Lisäksi meillä on vielä rahaaki niin että tilille kertyy haisemaan. Toivottavasti pysyy järki päässä ja jalat maassa ettei mikää edellä mainituista häviäis kans. Joten ollaan onnellisia mutta ei niin korkeilla tikapuilla että tipahtaminen tappaisi.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Mä en vaan voi ymmärtää et ihmiset reagoi just noin jos jollain menee hyvin!
Eikö voi/saa olla onnellinen jos mies on työtön?
Minä en sitten vissiin voi olla onnellinen lainkaan kun minulla ei miestä ole?
Oletteko oikeesti noin kypsiä omiin elämäntilanteisiin että ette vaan voi hyväksyä sitä, että joku saattaa oikeasti osata nauttia elämästä ja rakkaudesta!?
 
Olen onnellinen miehestäni ja avioliitostamme, yhdessä ollaan oltu 12 vuotta, joista kihloissa 5 vuotta ja naimisissa 5 vuotta. Tyttäremme on kaksivuotias ja toivomme toista lasta. Asumme vuokralla, elämä hakee vielä työpaikkojen ja opiskelujen myötä polkujaan, eikä rahaakaan liikene ylimääräiseen, mutta onnellisia olemme, koska meillä on toisemme. Árjen rakkaus on suurinta rakkautta.
 

Yhteistyössä