Mulla pelottaa hirveesti että oon raskaana :(

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Ehkäisy on ollut käytössä, mutta on kerran aikaisemmin meillä ehkäisy pettänyt.

Eilen ois pitänyt alkaa menkat ja ne alkaa aina päivälleen. Ei vitun vitun vittu.

Just oon saanut vakituisentyöpaikan ja lapset 1,5v ja 3v tarhapaikan, en todellakaan tahdo olla raskaana :(
 
miksipä et ostaisi sitä raskaustestiä ja testaat sillä nyt etkä vaan jää odottelemaan pyöristyykö se maha vai ei. Ja miksi herran jumala ihmiset ei käytä jälkiehkäisypillereitä jos epäilee vahingon sattuneen muttei tahdo tulla raskaaksi :headwall:
 
Vierras
ap sanoo, että "pelottaa hirveesti, että oon raskaana", niin se pelko voi koostua ajatuksesta: olen raskaana, mitä teen? Teenkö abortin, synnytän lapsen, vaikkei se sovi tähän elämäntilanteeseen...? jne
 
Vierras
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
miksipä et ostaisi sitä raskaustestiä ja testaat sillä nyt etkä vaan jää odottelemaan pyöristyykö se maha vai ei. Ja miksi herran jumala ihmiset ei käytä jälkiehkäisypillereitä jos epäilee vahingon sattuneen muttei tahdo tulla raskaaksi :headwall:
ap:lla ollut ehkäisy käytössä ja nyt, kun menkkojen pitänyt alkaa, ne eivät alkaneet. Jälkiehkäisykö pitäisi ottaa joka panon jälkeen, vaikka on ehkäisy päällä?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
miksipä et ostaisi sitä raskaustestiä ja testaat sillä nyt etkä vaan jää odottelemaan pyöristyykö se maha vai ei. Ja miksi herran jumala ihmiset ei käytä jälkiehkäisypillereitä jos epäilee vahingon sattuneen muttei tahdo tulla raskaaksi :headwall:
Kiitos vaan tsemppaavista sanoistasi, oletpa empaattinen ihminen :/

No siksipä en osta raskaustestiä, kun minulla ei ole autoa ja apteekksi on 20km päässä, kaikki kun ei asu kaupungissa.

Ja herranjumala siksi en käyttänyt jälkiehkäisypilleriä kun mulla ON EHKÄISY käytössä. Oletpa sinä ilkeä ihminen.
 
no mutta
Jos oot saanut VAKITUISEN työpaikan ni eihän sulla ole mitään hätää! Päin vastoin kerkiit päästä ansiosidonnaiselle ennen vauvan syntymää -jos nyt olet raskaana. Jos taas meinaat, että lapsiluku riittää ja jo toisen kerran näin käy kannattaa varmaan harkita lopullista ehkäisymenetelmää.

Tasan ei käy onnenlahjat. Mulla ei ole töitä, edes pätkää tiedossa. Eikä ole vauvaa tulossa vaikka toivoisin :/
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Jos oot saanut VAKITUISEN työpaikan ni eihän sulla ole mitään hätää! Päin vastoin kerkiit päästä ansiosidonnaiselle ennen vauvan syntymää -jos nyt olet raskaana. Jos taas meinaat, että lapsiluku riittää ja jo toisen kerran näin käy kannattaa varmaan harkita lopullista ehkäisymenetelmää.

Tasan ei käy onnenlahjat. Mulla ei ole töitä, edes pätkää tiedossa. Eikä ole vauvaa tulossa vaikka toivoisin :/
Kyllä joskus haluan vielä lapsia, en todellakaan nyt, kun rankkaa muutenkin kahden pienen kanssa. Tasan ei todellakaan käy onnen lahjat, jos raskaana olen, niin antaisin niin älyttömän mielelläni raskauden sitä kaipaavalle.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vierras:
ap sanoo, että "pelottaa hirveesti, että oon raskaana", niin se pelko voi koostua ajatuksesta: olen raskaana, mitä teen? Teenkö abortin, synnytän lapsen, vaikkei se sovi tähän elämäntilanteeseen...? jne
Niin. Aborttia en halua tehdä, mutta en halua lastakaan, enkä haluu olla raskaana, ettei mun tarvitse miettiä näitä, tää on niin vaikeeta ajatella :(
 
no mutta
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Jos oot saanut VAKITUISEN työpaikan ni eihän sulla ole mitään hätää! Päin vastoin kerkiit päästä ansiosidonnaiselle ennen vauvan syntymää -jos nyt olet raskaana. Jos taas meinaat, että lapsiluku riittää ja jo toisen kerran näin käy kannattaa varmaan harkita lopullista ehkäisymenetelmää.

Tasan ei käy onnenlahjat. Mulla ei ole töitä, edes pätkää tiedossa. Eikä ole vauvaa tulossa vaikka toivoisin :/
Kyllä joskus haluan vielä lapsia, en todellakaan nyt, kun rankkaa muutenkin kahden pienen kanssa. Tasan ei todellakaan käy onnen lahjat, jos raskaana olen, niin antaisin niin älyttömän mielelläni raskauden sitä kaipaavalle.
Niinpä. :hug:
 
koppis
No toivotaan nyt ettet kuitenkaan olisi raskaana. Mutta jos olet, niin sulla on kuitenkin VAKITUINEN työ, pienempi lapsi olisi uuden syntyessä reilusti päälle 2v. ja suunnittelet kuitenkin vielä lapsia. Ehtisit olla nyt työssä n. 7 kk ja sen jälkeen olisit kypsynyt tilanteeseen ihan eri tavalla. En tiedä auttoiko, mutta koitin tsempata..
 

Yhteistyössä