Multa voi kysyä kanssa :D

Henkilökohtaista elämää koskeviin kysymyksiin vastaus on varmaan useimmiten "en kerro". :rolleyes: Eli vastausseula on tiukka.
Minä olen kehitellyt tuosta asiasta kisan itseni kanssa. Odotan, että joku löytää (minua koskevan - muiden yksityisyyttä suojaan siltä osin, kun he sitä toivovat) kysymyksen johon EN voisi vastata. Kertaakaan näinä vuosina kukaan ei ole vielä "osunut"
 
Luettele 6 asiaa, mitkä tekevät sinut onnelliseksi?
Niitä on tosi paljon, tulen aika pienestä iloiseksi joten mulla on usein aihetta olla kiitollinen.
Mut isompia:

- Jumalan läsnäolo. Tärkein.
- Ihana mies ja lapset. Totesin viime viikonloppuna reissatessamme että olen onnellisimmallani silloin kun ollaan kesällä jossain perheen matkalla: siinä autossa on rakkaimmat ihmiset ja voisin heidän kanssaan matkata vaikka minne. Odotan Vaasan seudun retkeä. :)
-muut läheiset
- se, että on näkökyky ja muut aistit tallella. Olen visuaalinen ihminen ja löydän sateisenakin päivinä kauniita kohtia luonnosta ja nuuhkin raikasta ilmaa. Luonto myös rauhoittaa ja lohduttaa.
- se että on mieluisaa työtä
- hmmm...ruoka/uni/elokuvat/lenkkeily/kirjat....
 
Mikä on lempiohjelmasi?
En ehdi nykyään oikeastaan yhtään katsomaan telkkua, jos aikaa jää niin pyörin netissä. Mutta telkkarista katson yleensä leffoja.
Viimeksi jäin katsomaan elokuvaa Alpha Dog, joka kertoo jonkin verran tositapahtumiin perustuen Los Angelesin (?) yläluokkaisten nuorten huumehörhöilystä. Siinä oli Justin Timberlake ym.
Aika roisi elokuva, mutta oli aika puhutteleva.

Siinä tuotiin esille white trashista yläluokkainen versio, eli hyvien perheiden nuoret jotka sekoili huumeiden kanssa.
 
Millaiseksi kuvittelet taivaan/ elämänjälkeisen elämän?
En kuvittele, tiedän noin suunnilleen. :D Siis en ole itse käynyt siellä mutta muiden kuvausten perusteella siellä on nätti luonto, eläimiä, kaupunkiasutusta (jokaisella uskovalla semmoinen itselle "räätälöity" kämppä), Jeesus, enkeleitä, ihmiset juttelee siellä leppoisia ja välillä kokoontuvat ylistysbileisiin.

Yks Akiane Kramarik-niminen nuori nainen sanoi nähneensä 4-vai 8-vuotiaana Taivaan. Tytöllä on pienestä pitäen ollut poikkeuksellinen maalaamisen lahja, ja on maalannut Taivaan ja Jeesuksen. On ollut Oprah Winfreyn showssakin.


Tuo ylläoleva on maalattu 11-vuotiaana.


Jeesuksen maalasi tämän kuvan 8-vuotiaana, sanoi että Hän on tämän näköinen.

 
En kuvittele, tiedän. :D Siis en ole itse käynyt siellä mutta muiden kuvausten perusteella siellä on nätti luonto, kaupunkiasutusta (jokaisella uskovalla semmoinen itselle "räätälöity" kämppä), Jeesus, enkeleitä, ihmiset juttelee siellä leppoisia ja välillä kokoontuvat ylistysbileisiin.
Kaunis kuva, mutta onko se sitä niille, jotka tahtoisivat asua ihan toisin?
 

Yhteistyössä