Mummulle lahja omin käsin

  • Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Kertokaahan mulle mitä vois 10v pojan kanssa tehdä mummulle joululahjaksi? Mummu arvostaa ite tehtyjä lahjoja, joten ideoita otetaan vastaan,

Mielessä kävi, että jos vaikka korvikset tekis lahjaksi, (mummu ahkerasti vaihtelee koruja ja oranssi lempiväri) saippuoita, tyynyliinan tms. Mummu on nuorekas, älyttömän huumorintajuinen ja herkkä (mummu usen tippasilmässä kun saa jotain lasten ite tekemää, ite kirjoitetun kirjeen lapsilta tms)
Eli siis mun ihana rakastettava anoppi kyseessä =)

Tykkää siis koruista, kosmetiikasta, tauluista, kaikesta itetehdyistä.... ja on tupakkaihminen.... (on tehty kukkaruukusta oma tuhkis kerran)
 
idea
Kangasväreillä voisi tehdä just tyynyliinan, kankaisen kauppakassin, pyyhkeen, joululiinan yms. Vohvelikankaasta saa todella kauniin pyyhkeen ku kirjavilla langoilla tekee erilaisia raitoja. Siihen pitää myös nähdä vähän vaivaa jonka mummukin ymmärtää. ;) Ehkä myös korurasia voisi olla ihana tai jos käytte kylässä usein niin salaisuuslaatikko, johon voisi rauhassa käydä jättämässä viestin tai vaikka kauniin kiven tms "salaisuuden " jonka mummi vierailun jälkeen voi katsoa ja seuraavalla kerralla laittaa itse vastauksen.
 
"vieras"
meillä 2v ja 4v tekivät mummolle molemmat pöytäluutut. valmiisiin luutuihin piirsivät kangastusseilla ja silitetään ja persoonalliset keittiöluutut on valmiita=)
 

Yhteistyössä