Mun eka tatuointi

rtee
Aika jännän näkönen, mutta ihan kiva. Mulla on tatuointi jo katottuna valmiina muuten, mutta en oo päättäny mihin sen haluan. Kun pitäs olla paikka jonka voi töissä peittää, semmonen mihin sopii tekstitatuointi ja missä ei heti näkyis rumasti jos painoo tulee vähän lisää.
 
[QUOTE="vieras";23725910]Kukaan ketjuun kommentoijista ei taida pitää ap:n tatuointia kovin onnistuneena, mut pääasia että se tykkää jonka ihossa ne on... :|[/QUOTE]

Mä tykkään noitten siipien muodosta kyllä kovasti.
 
Mut nyt asian ytimeen, onko toi jälki minkänäköinen, ei nyt puututa mun painoon, kun en aio kauaa tällänen sotanorsu olla.
No minusta jälki ei ole mitenkään erityinen -ei suttuinen eikä taidokas. On vaan. Ihmettelin myös tuota siipien sommittelua: kokoa ja välimatkaa. Tärkeintä on kuitenkin, ettän itse pitää siitä mitä kantaa. Veikkaanpa, että suurin osa ihmettelisi myös minun kuviani. ;)
 
ihan tavallinen vaimo ja äiti
Onks sulla pikkasen huono ryhti vai pyöristätkö selkää tahallaan.
Jos on kaunis kroppa niin ei tarvi mitään tehosteita. Minusta lähes kaikki tatskat on rumia ja nuo on aika isolla alueella. No thanks.
 
No minusta jälki ei ole mitenkään erityinen -ei suttuinen eikä taidokas. On vaan. Ihmettelin myös tuota siipien sommittelua: kokoa ja välimatkaa. Tärkeintä on kuitenkin, ettän itse pitää siitä mitä kantaa. Veikkaanpa, että suurin osa ihmettelisi myös minun kuviani. ;)
Mä en viittinyt isompaa kuvaa laittaa näille hyeenoille. Edelleenkin, ei toi selkä tollaiseksi jää, en mä nyt kaikkia kerralla otata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tavallinen vaimo ja äiti;23725938:
Onks sulla pikkasen huono ryhti vai pyöristätkö selkää tahallaan.
Jos on kaunis kroppa niin ei tarvi mitään tehosteita. Minusta lähes kaikki tatskat on rumia ja nuo on aika isolla alueella. No thanks.
Sitähän mä tässä ajan takaakin, 15kg veke ja nätti mekko päälle, missä selkä jää paljaaksi, voin sanoa että sitten mä tykkään:p Mutta pakko toi oli nyt jo ottaa, ennen kesähelteitä.
 
Miä
Tykkään siivistä selässä mutta olisin ottanut nuo joko isompana tai lähemmäksi toisiaan =) Mutta se on siun selkä, kunhan ite tykkäät. Et siäkään varmaan rakasta miun tatuointia :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23726966:
Tykkään siivistä selässä mutta olisin ottanut nuo joko isompana tai lähemmäksi toisiaan =)
Peesi. Olkapäät kun ei lähene toisiaan, vaikka kuinka laihtuisi. Eli itse lähtisin suurennuttamaan noita huomattavasti, jotta ne näyttäisi sun siiviltä.
 
vdk
Toi on tosi yleinen tatuointimoka, sama kuva näyttäisi ehkä jopa hyvältä tai ainakin siedettävältä isompana muttei uskalleta ottaa isompana kun se sattuu tai ei rahat riitä kuin pikkukuvaan.
 
Mä sanon kans et olisivat voineet olla lähempänä toisiaan ja isommat, siivet selässä ovat kyllä muuten ihan kauniit tatuointiaiheena. Jos itse ottaisin selkään siivet, niin haluaisin ennemminkin jotain tämän suuntaista:



Mulla eniten on sattunut varmaankin kyljen tekeminen. Selkään ei myöskään minulla ole tuntunut juuri mitään kipua tatuointia tehdessä.
 

Yhteistyössä