Mun lapsilisät ei oo tullu... :(

  • Viestiketjun aloittaja äp
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
aina on koko lapsilisän 7-vuotisen historian aikana tullut heti aamulla, vaan ei nyt. voi helkkari, olis pitäny kauppaan mennä, kun kaapit ammottaa tyhjyyttään. :(
soitto tai käynti klessa. kertoo kyl syyn miks ei o maksanu. sampo teki mulle ohareita usein nyt ei o enää sitä ongelmaa ku vaihdoin pankkia
 
äp
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Soita kelaan. Kun esikoinen oli pieni, niin kerran kävi niin että lapsiliosää ei ollut tullutkaan. Laittoiivat maksuun samantien, mutta tilille se tuli vasta parin pankkipäivän päästä.
Soitin. Olivat maksaneet toiseen pankkiin, kun asuntolainan takia vaihdettiin pankkia. Uusi tilini avattiin edellispäivänä, että nopiasti se uusi tilinumero on kelalle mennyt.
Harmi vaan, kun ei mulla ole vielä pankkikorttia, eikä verkkopankkitunnuksia ko. tilille. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Soita kelaan. Kun esikoinen oli pieni, niin kerran kävi niin että lapsiliosää ei ollut tullutkaan. Laittoiivat maksuun samantien, mutta tilille se tuli vasta parin pankkipäivän päästä.
Soitin. Olivat maksaneet toiseen pankkiin, kun asuntolainan takia vaihdettiin pankkia. Uusi tilini avattiin edellispäivänä, että nopiasti se uusi tilinumero on kelalle mennyt.
Harmi vaan, kun ei mulla ole vielä pankkikorttia, eikä verkkopankkitunnuksia ko. tilille. :(
No voihan harmi. :( Mutta hyvä että selvisi.
 

Yhteistyössä