Mun miesystävä kuoli

18.11. mun miesystävä kuoli. Oli 37v. Aamulla klo 9.30 lupasi kohta lähteä kauppaan, kunhan nukkuu vielä ensin tovin. Ei mennyt kuin kymmenisen minuuttia niin krohahti kummmasti. Kuorsasi kyllä, mutta se oli niin erilaista että pelästyin. Olen sairaanhoitaja ammatiltani. Kokeilin pulssia, ei tuntunut. Tätä on niin hirveää kirjoittaa... Yritin elvyttää ensin itse ja soitin hätäkeskukseen missä luonnollisesti pyysivät jatkamaan elvytystä. Mitään ei kuitenkaan ollut tehtävissä. Kauan yrittivät ammattilaisetkin elvyttää ja minun piti mennä toiseen huoneeseen etten elvytystä näe. Pääsin ambulansilla siitä sairaalaan kun olin niin shokissa. Tänään pääsin kotiin ja kaikki täällä muistuttaa mun rakkkaasta. Sain kyllä lääkkeitä, mutta mieli tekisi lähteä perään.
 
Viimeksi muokattu:
"vaapukka"
Kauheen paljon voimia sulle. Onko sulla ystäviä/ystävää jolle voisit soittaa ja pyytää sun luoks?

riisipuhelin päivystää numerossa 01019 5202
arkisin klo 9.00– 06.00
lauantaisin klo 15.00–06.00
sunnuntaisin klo 15.00– 22.00

Arkipäivään osuvina juhlapäivinä päivystetään lauantaiaikataulun mukaisesti

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/valtakunnallinen_kriisipuhelin

Tonne voi ainaki soittaa jos ei omasta takaa oo kuuntelevaa korvaa.
:hug:
 
"Suru"
Viis kuukautta sitten sain kuulla että mun entinen mieheni päätti itse, että hänen elämänsä oli nähty, onneksi lapsia ei ollut, mutta syyllisyys ja tuska jää.. Oltiin erottu yli vuosi sitten jo mutta.. En usko että itse syyttellystä voi koskaan päästä? Toivon todella paljon voimia sulle! Mitään et olis kuitenkaan voinu tehdä, toisin, tai muutenkaan! Voimia!
 

Yhteistyössä