Mun perseen leviäminen on virpojien vika!

Missä kaikki virpojat on. Kun on ostettu munat ja patukat...eikä niitä pieniä noitia ja kissoja ole käynyt yhden yhtä oventakana.

Mä lähden kohta autolla etsimään virpojia ja pyydän saada virpomista osakseni...muuten mä syön nuo KAIKKI munat, nannat ja patukat itse. Tai siis...mä vissiin jo söin ne kaikki patukat :ashamed:.

Mutta kohta syön ne muutkin. Nih!
 
=)
No mitä, mähän ihan odotan iltaa ja sitä, että lapsi on nukkumassa, niin saan kaivaa koko laarin esille ja vetää kaikki nassuun. :D Ei nimittäin käyny yhtään virpojaa ja omakin lapsi on jo saanut oman osansa.
 
"vieras"
Ei ne uskalla enää tulla virpomaan, kun elämäänsä kyllästyneet katkeroituneet palstamammat ovat niille äkäilleet ja raivonneet, kuinka virpominen on köyhien paskaa hommaa ja kerjäämistä. :(
 
"vieras"
Missä kaikki virpojat on. Kun on ostettu munat ja patukat...eikä niitä pieniä noitia ja kissoja ole käynyt yhden yhtä oventakana.

Mä lähden kohta autolla etsimään virpojia ja pyydän saada virpomista osakseni...muuten mä syön nuo KAIKKI munat, nannat ja patukat itse. Tai siis...mä vissiin jo söin ne kaikki patukat :ashamed:.

Mutta kohta syön ne muutkin. Nih!
Nih sinulle tuossa sinulle!
Calm Relaxing Car Ride in 1080P HD - YouTube
Siitä tietää "virpoja"! Kato tuo ja keskustellaan sitten!
 
Elli Karamelli
Sama täällä, ap. Suloisia pikkunoitia kävi, mutta kahdeksen munaa jäi silti jäljelle. Tuossa ne pöydällä on, ja meikä niitä himoiten katselee. Taidan piilottaa ensi viikonloppua varten, jos vaikka onnistuis seuraava motto: poissa silmistä, poissa mielestä (just joo )
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä