Mun pitää saada stoppi tälle syömiselle.

Mun elämän ainoa nautinto. Leipää menis vaikka kuin. Mut tuo paino nousee ja siitä en tykkää. Ahdistaa. Ei pysty edes aattelemaan vaatteiden ostamista kun ne näyttää mun päällä karseille vaikka on vaan lievästi ylipainoa. Edes vesijumppaan en enää mee kun näytän mielestäni kamalalle uikkarissa. Ja lenkille ei tuu lähdettyä kun ei oo lenkkikamua. Enkä tykkää kuunnella musaa korvalapuilla, enkä ylipäänsä ollenkaan.

Mä vihaan kesää ja kevättä. Ei pysty enää piilottamaan itseään paksuihin talvivaatteisiin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
opettele tykkäämään ittestäs, paljon helpompaa ku laihdutus :)

ja hei, kaikki jotka on vesijumpassa näyttää kamalalle :saint:
En pysty, en kykene. Vihaan itseäni tällaisena kun olen mutta ei oo itsekuria, että sille jotain tekis. Ja sit vitutukseen syön lisää jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
opettele tykkäämään ittestäs, paljon helpompaa ku laihdutus :)

ja hei, kaikki jotka on vesijumpassa näyttää kamalalle :saint:
En pysty, en kykene. Vihaan itseäni tällaisena kun olen mutta ei oo itsekuria, että sille jotain tekis. Ja sit vitutukseen syön lisää jne...
se on prosessi myönnetään, mutta niin on laihdutuskin. jos ne kaks asiaa vois jotenkin yhdistää vois tuloksia tulla nopeastikkin.
mulla on kans työn alla ittestään tykkääminen, ja se helpottuu päivä päivältä. erona sun tialnteeseen on että mut pitäs saada syömään.
 
Turkilmas
Mä olen täällä suureen ääneen toitottanut että tykkään itsestäni lihavanakin ja että kilojen nousu ei tunnu missään...

Mutta nyt oon kyllä jo vähän harmistunut kun paino vaan nousee ja kohta saan satikutia neuvolasta. Mä en oikeesti tajua kun oon hillinnyt syömisiäni ja taas on ihan varkain tullut 2 kg painoa lisää :eek: .

Tai no, kun ei liiku pal mitään niin eipä siinä mitään kulutakaan...
 
Mä eksyin semmoisille sivuille, kuin www.kalorilaskuri.fi, kun joku täällä mainosti! Nyt maksoin 30? ja vuoden ajan käytössä todella hyvät sivut avuksi oikean syömisen opetteluun! Siellä on motivoivia kavereita chatissa myös! Ja pesee mennen tullen painonvartijat. Kännykällä saa tilattua 2vkon kokeilujakson ja vaikka useamman perkäkkäin ja vaan 2?50snt maksaa... Kannattaa käydä ainakin kurkkaamassa! Sitä yllättyy, miten paljon oikeesti ruoka valinnoilla on merkitystä... Liikkumalla on aika työläs laihtua, oikein syömisellä paljon helpompaa...
 
Ootko sä koskaan ajatellu miksi syöt?Siis tarkoitan ihan että syötkö ahdistukseen/iloon mm...
Minä olen ahdistukseen syöjä,mutta en oikein tiiä mistä voisin apua hakea/pyytää??
Ja mulla ahdistaa oma ulkonäkö...työkaverikin luuli jo että oon raskaana...ja varmaan johtuen taas tästä painonnoususta!! :headwall: Minä kyllä voisin mennä vesijumppaan,mutta aina on hyvä tekosyy sanoa ettei ole aikaa!! :(
 
lääski
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Ootko sä koskaan ajatellu miksi syöt?Siis tarkoitan ihan että syötkö ahdistukseen/iloon mm...
Syön kun vituttaa, syön kun on kivaa, syön kun oon yksin, syön kun on tylsää. Kulutan sillä lailla lähinnä aikaa. life sucks.
ihanko mä!=/
tunnesyöppö niin tunnesyöppö. eilenki vedin vaikka mitä napaani. kaikkee mitä vaan löysin.. *nolo*.

nyt oon löytäny liikunnan,jolla koitan kuluttaa syömisiäni. onneks noi syöpöttelyt on vähentyny huimasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mua ei sinällään mikään liikuntalaji edes kiinnosta. Eli vaikee olla pitkäjänteinen. Eikä oo liiemmin rahaakaan mihinkään kalliiseen.
Oletko ajatellut jotain crosstreineriä?Vai olisko sekin itsensä pakottamista liikkumaan...minä oon ajatellu ostaa jonkun vempaimen kotiin.... :whistle: eriasia on tuleeko sitä käytettyä!!?? :xmas:
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kukaan ei voi sua kieltää, sun pitää itse päättää. Tahdon lujuutta nainen! Mä lähden nyt kuntosalille, lähde sinäkin :wave: Taikkapa edes lenkille? :)
No en halua mennä yksin. Tuntuu ahdistavalta. Kun muutenkin on paljon itekseen, ei näe kavereita jne.
Tiesitkö, että liikunta on mainio tapa kohottaa mielialaa! Myös jännitys ja ahdistus vähenevät liikunnan avulla. Jo pelkkä reipas puolen tunnin liikunta vapauttaa endorfiineja jotka taas tuovat mielihyväntunteen! Yksin minäkin käyn, on mukavampi. Ihan mieletön fiilis taas huomenna kun lihaksissa tuntuu rehkiminen :)

Muuta ensin asennettasi ja pakotat ittes ulkoilemaan! Mitä raskaampaa sen paremmalta tuntuu, eikö oliskin kiva jos saat hyvänolontunteen liikunnasta etkä siitä kaloripommileivästä. Ja kun liikut niin voit syödäkkin hyvällä omalla tunnolla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mua ei sinällään mikään liikuntalaji edes kiinnosta. Eli vaikee olla pitkäjänteinen. Eikä oo liiemmin rahaakaan mihinkään kalliiseen.
Oletko ajatellut jotain crosstreineriä?Vai olisko sekin itsensä pakottamista liikkumaan...minä oon ajatellu ostaa jonkun vempaimen kotiin.... :whistle: eriasia on tuleeko sitä käytettyä!!?? :xmas:
No en tasan täällä kenenkään nähden ala millään laitteella vispaamaan. Eikä mikään laitteen tallominen tuu onnistumaan. Jäis nurkkaan keräämään hämähäkin seittejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kukaan ei voi sua kieltää, sun pitää itse päättää. Tahdon lujuutta nainen! Mä lähden nyt kuntosalille, lähde sinäkin :wave: Taikkapa edes lenkille? :)
No en halua mennä yksin. Tuntuu ahdistavalta. Kun muutenkin on paljon itekseen, ei näe kavereita jne.
Tiesitkö, että liikunta on mainio tapa kohottaa mielialaa! Myös jännitys ja ahdistus vähenevät liikunnan avulla. Jo pelkkä reipas puolen tunnin liikunta vapauttaa endorfiineja jotka taas tuovat mielihyväntunteen! Yksin minäkin käyn, on mukavampi. Ihan mieletön fiilis taas huomenna kun lihaksissa tuntuu rehkiminen :)

Muuta ensin asennettasi ja pakotat ittes ulkoilemaan! Mitä raskaampaa sen paremmalta tuntuu, eikö oliskin kiva jos saat hyvänolontunteen liikunnasta etkä siitä kaloripommileivästä.
tämän voin allekirjoittaa täyestä syämmestä!

nimim. lauantaina taas salille ja siittä eteenpäin säännöllisesti :D

 
Sauvakävely on ilmasta sen jälkeen kun on sauvat hankkinu, ja kuluttaa yhtä paljon kuin lenkkeily.
Jos on paljon yksin, sama kai käveleekö osan siitä ajasta vai istuuko sohvalla?
Ja nyt kun aurinko taas paistaa, on ihana olla ulkona omien ajatustensa kanssa!
Vaihda leivät vaikka riisikakkuihin, tomaattia ja kurkkua päälle, ja hyvää on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mua ei sinällään mikään liikuntalaji edes kiinnosta. Eli vaikee olla pitkäjänteinen. Eikä oo liiemmin rahaakaan mihinkään kalliiseen.
Oletko ajatellut jotain crosstreineriä?Vai olisko sekin itsensä pakottamista liikkumaan...minä oon ajatellu ostaa jonkun vempaimen kotiin.... :whistle: eriasia on tuleeko sitä käytettyä!!?? :xmas:
No en tasan täällä kenenkään nähden ala millään laitteella vispaamaan. Eikä mikään laitteen tallominen tuu onnistumaan. Jäis nurkkaan keräämään hämähäkin seittejä.
Siis kenen nähden?kotona ihan tarkoitin!!Kai sinä miehes nähden voit talloa?Sä oot kyllä hankala tapaus!! :saint:
 

Yhteistyössä