Mun synnytystä käynnistellään nyt - jännittää!

Mulla tuli suurin osa ekan synnytyksen (vai olikohan tokan...) supistuksista selkäpuolella. Jomotuksena, joka kipeytyi kipeytymistään, mutta selän puolella juurikin.

Onnea matkaan!
Kiitos Lilli Lisänimetön.=)
Toivottavasti selkäjomotukset mullakin pehmentäis ja avais paikkoja ettei aamulla
tarvitsisi lähteä ihan alkupisteestä.
Tosin enhän mä tänään aiemminkaan tajunnut että mua supistelee ennenkuin kätilö
niin kertoi.:)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja En tiedä;25812885:
Miksi pitäisi tietää? Kai sinä tajuat että täällä on muitakin kuin helsingistä itteään pidätteleviä ihmisiä? Kyllä se kuulostaa just teini-slangilta aikuisen korvaan, teineillähän näitä slangi-sanoja riittää.
Jos aloittaja olis Joensuusta ja olis käyttänyt paikallisesta synnytyssairaalasta nimeä "Tikkamäki", niin oisit ollu ihan yhtä pihalla :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25815452]Sori mut mitä tarkoittaa resskukka?

Voisitko opetella käyttämään suomen kieltä oikein ennen kuin alat arvostelemaan niitä jotka osaavat jo valmiiksi?[/QUOTE]

Resskukka lienee sukua Mulkukalle, joka on turkulaisia. Turussa kysytään: "Onks mulkukka soittanu?"
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
[QUOTE="vieras";25815562]Jos aloittaja olis Joensuusta ja olis käyttänyt paikallisesta synnytyssairaalasta nimeä "Tikkamäki", niin oisit ollu ihan yhtä pihalla :D[/QUOTE]

Asukaslukuvertailua:
Pohjois-Karjala: 165 747
PK-seutu: 1 059 816
 
Voih, takaisin kotona yhtenä kappaleena.
Kohdunsuu aukesi jo kolmeen senttiin, mutta kun synnytys ei käynnistynyt niin ei.
4 päivää yritettiin Cytotecilla ja balongilla.

Palasin tänään kotiin odottelemaan. Yläpää on ihan kypsä, mutta vauva / kohtu
näköjään vielä ei.:-(
 

Yhteistyössä