Mun tekee mieli piiskaa...sis

  • Viestiketjun aloittaja Pöhkö
  • Ensimmäinen viesti
Pyllypunasena
olen halunut piiskaa 12vuotiaasta lähtien sain äitiltä vitsaa aloin kaipaamaan vitsaa useammin ja sain myös nyt aikuisena saan mies ystävältäni annan piiskata takaapäin olen pyrtölevällään vikisen ja ynisen tyytyväisenä kun saan tarpeeksi piiskaa haluan aika usein,paljon.
 
vierailija
Sain viime kesänä tietää, että isosiskoni saa aina joskus mieheltään selkäänsä. Siis ei mitään perheväkivaltameininkiä vaan juuri samaan tapaan kuin tuo edellinen vaimo, joka tuossa kirjoitti. Olin aivan ällikällä lyöty. Siskoni on johtajana yhdessä aika isossa puljussa ja hän on hyvin itsenäinen ja omanarvontuntoinen nainen, en olisi millään voinut kuvitella, että hän alistuu miehensä kuritettavaksi ja vieläpä vapaaehtoisesti. Olimme saunassa yhdessä, ja huomasin hänen reisillään ja takamuksella aivan selviä piiskan jättämiä jälkiä, ja kun kysyin niistä niin hän hämillään myönsi, että mies oli antanut edellisenä iltana remmiä, kun sisko oli liikaa soittanut suutaan. Käytäntö oli heillä ollut koko avioliiton ajan, ensimmäinnen kerta jo seurusteluaikana. Jollakin lailla asian ymmärsin, vaikka oudolta kieltämättä tuntui. Onkohan tämmöinen kovin yleistä?saan v
Olen 74 vuotias mies ja saan vaimoni piiskaa
 

Yhteistyössä