Munamies ärsyttää aika tavalla jo.

  • Viestiketjun aloittaja buous
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23136540:
Harjakaiselle ääni täältäkin. Munamies kyllästyttää mutta siltikin luulen että Mr Mallorca on seuraava joka tippuu.
Tätä peesaillaan. Harjakainen on alusta asti ollut oma suosikkini. Mr Mallorca on myös ihan hauska hahmo ja täydellinen stereotyyppi suomalaiselle välimeren matkaajalle. Munamies on mielestäni jo kaikkensa antanut ja hänen soisi tippuvan seuraavaksi mutta pahoin pelkään että seuraavaksi Mr Mallorca lähtee seuraavaan kohteeseeensa että buenos stardesta vaan.
Ninnunnannu.
 
pikku-anna
[QUOTE="vieras";23137020]Mun mielestä mr.Mallorca on ihanan kaikki tietävä ja positiivinen. Sillä on aina hyvä let's go -meininki ja siksi varmaan salteisti natsaakin.[/QUOTE]

ehdoton peesi!
 
näinhän se on
harjakainen on ihan perssiistä suoraansanottuna ärsyttävä kielineen ollu alusta alkaen vaik kieltämättä ihan hyviä jutttuja tulee joskus. Itse en äänestäisi ihan jo senkin takia koska voitti viime vuonna siis sama näyttelijä ja hän jo nin kulunut naama. Munamies oli alkuun hyvä ja hauska, nyt ei iske enään. Mr. Mallorca on parantanut otettaan koko ajan enempi kuin kukaan muu eli hän voittakoon
 
"vieras"
Harjakainen vei sydämmeni sillä Simply AsBest (tina turnerin simply the best) biisillään. Munamiehestä ei oikein irtoa mitään. Harjakainen on sellainen hahmo josta on helppo pitää.
 
,,,
[QUOTE="vieras";23139534]Harjakainen vei sydämmeni sillä Simply AsBest (tina turnerin simply the best) biisillään. Munamiehestä ei oikein irtoa mitään. Harjakainen on sellainen hahmo josta on helppo pitää.[/QUOTE]

Mun mielestä Harjakaisesta ei ole kovinkaan helppo pitää.On hahmona aika..hmm.. vastenmielinen.Mr Mallorca on taas ihan let's go! =)
 

Yhteistyössä